четвртак, 8. јун 2017.

Zaful - Online kupovina

Ćao svima!
Danas ću vam pisati o sajtu ZAFUL .
To je online sajt za kupovinu, ujedno i najbolji.
To je sajt na kome možete pronaći  svašta po raznim veličinama i jako niskim cenama.
Odeća, obuća, aksesoari... Mislim da je jedna reč dovoljna da opiše koliko je taj sajt stvarno divan.
Kada sam otvorila blog krenula sam da sarađujem sa njima a saradnja još uvek traje!

Sledeće što je bitno da znate to je da je poštarina besplatna! Za iznos od 30 dolara i preko.
Nema potrebe da brinete oko poštarine jer je besplatna, vredi uzeti divne stvari zaista.

Ako se brinete i tražite neki dobar sajt gde je slika realna to je Zaful.
Ono što je na slici to isto i dobijete. Na sajtu se može naći dosta jeftinih i korisnih stvarčica, preporučujem! Može se naći odeća u raznim veličinama i bojama, a kvalitet je vrhunski.
Sve što sam do sada naručila vredi svaku paru.
Dosta sam stvari do sada naručila i zato vam sve iskreno pišem.
Ako ste u potrazi za neki dobar sajt za online kupovinu onda zaista preporučujem Zaful .


Na slici dole možete videti šta ja nosim stalno i ono što obožavam.

 Ne želim da vas umaram ali ako me neko od vas prati na blogu sigurno zna koliko sam ja puta pisala recenzije o stvarima.

Možete pogledati ovaj post :
http://broken55.blogspot.rs/2017/05/zaful-review.html

Ako želite možete pogledati i naručiti ako želite.
Ja sam kao i uvek oduševljena!

Ako se spremate za leto i tražite neke kupaće onda definitivno odmah pogledajte i naručite.
Ovde možete videti predivne ponude : Bikini Wrap i Print Bikini 
Ja planiram da naručim kupaće jer sam čitala svakakve recenzije koje su stvarno bile detaljne.

                          To je to! Nadam se da vam se dopao post, obavezno pogledajte sajt.


10 коментара:

  1. Slažem se da je Zaful jedna od dosta boljih online prodavnica <3 :)

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam Zaful. Majica i šorts mi se mnogo dopadaju! ♥

    NOVI POST: hi-stylish.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja ono sto sam porucila! Obavezno cu baciti pogled na novi post. :)

      Избриши
  3. Nisam ništa naručivala sa njihovog sajta, ali sam i na blogu i na youtube čula sam oriječi hvale, tako da bih i sama nekada voljela surađivati s njima :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj da narucis nesto ako si u mogucnosti! Zelim ti puno srece i nadam se da ces saradjivati sa njima.. :)

      Избриши
  4. Predivan post. Što se tiče Zaful-a stvarno imaju ekstra i bogatu ponudu.
    Majičica je predivna.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične su ove stvari, mnogo mi se svidja tvoj ukus❤

    ОдговориИзбриши