уторак, 28. мај 2019.

Manzara - kombinezon


Zdravo svima.
Danas vam pisem recenziju a u pitanju je kombinezon sa sajta Manzara koji sam odavno porucila, tek sada sam stigla da vam napisem. Jedva sam cekala da sa vama podelim. Uzivajte u postu! :)

Kao sto vidite u pitanju je kombinezon. Narucila sam ga u S velicini, prethodno sam uzela mere sa sajta za svaki slucaj da ne pogresim. Kombinezon savrseno stoji, materijal je bas lagan i kvalitetan. 
Dugo sam razmisljala da li da uzmem cisto crn ili crno-zlatni ali sam se ipak odlucila za ovaj. 
Nisam bila sigurna da l da ga narucim ali sam zaista prezadovoljna. Ako trazite neki dobar kombinezon onda vam toplo preporucujem ovaj! 


U nastavku posta mozete pogledati par slika kako kombinezon stoji i izgleda.
Nadam se da vam se dopao post, uskoro vam pisem jos o ovom sajtu! 







Нема коментара:

Постави коментар