среда, 17. јануар 2018.

Saradnja - instagram :)

Ii zdravoo svima, dobrodošli u još jedan moj novi post. Danas vam pišem o medenjacima. Ja ih obožavam pa sam morala da naručim i da ih isprobam.
Ja sam htela da moji budu novogodišnji jer mi se mnogo dopalo kako ih ta stranica radi pa su mi poslali par medenjaka.
Sliku možete videti odmah ispod :



Meni se zaista dopadaju, predivni su. Najviše mi se takođe sviđa i kako su upakovani, a stranicu na instagramu možete pronaći putem ursname-a : @cookies_4_you_ns . I na kesici piše kako se zovu na instagramu! Iskreno vam toplo preporučujem da pogledate šta sve imaju i da naručite i obradujete nekoga.

Ukus je fenomenalan! A i možete videti ostale medenjake na slikama dole :





Obavezno pogledajte njihov profil na instagramu, sigurna sam da će vam se svideti kada budete videli šta sve prave!

Što se tiče paketa i kolačića sve je stiglo lepo upakovano i ništa nije oštećeno. Ako želite da nekoga obradujete sigurna sam da je ovo zaista sladak poklon.
Najviše mi se dopada što možete sami da osmislite kako želite da izgleda vaš medenjak!

Sve slike i ostale informacije :
Instagram : @cookies_4_you_ns

Nadam se da vam se dopao post, ljubim vas!

5 коментара: