субота, 27. јануар 2018.

JJ - losion.

Zdravo svima, za danas sam vam spremila jedan post o JJ losionu. Sigurna sam da ste sto puta čuli za taj losion, baš kao i ja.
Veoma mi je drago što sam sklopila saradnju sa profilom @jjlosion .

Nešto o losionu :
JJ. losion - za blistavi i sjajno lice.
Deluje čak iako svakodnevno koristite tešku i profesionalnu šminku.
•  čisti lice od bubuljica
•  ujednačava rad lojnih žlezdi
•  zatvara pore
•  dubinski čisti kožu

Prvi efekti se vide već nakon prvog nanošenja. Neverovatno brzo reakcija.
Namenjen je za sve tipove kože. Magična receptura potpuno prirodnih sastojaka starija od 50 godina stvara čudo.
Za kratko vreme stranica na instagramu je stekla poverenje na hiljade zadovoljnih korisnika.
Cena : 490 dinara.




Moje iskustvo :  Testirala sam ga negde oko 2 nedelje, ujutru i uveče. Iskreno, ja sam već posle prvog korišćenja primetila razliku. Nakon prvog korišćenja su mi utisci bili zaista sjajni. Dugo sam tražila nešto za bubuljice, da dubinski čisti kožu i zatvara pore. Ja ga koristim tako što ujutru i uveče nanesem na tufer i onda nanesem gde mi je već potrebno. Poželjno je da se posle nanošenja koristi hidratantna krema. Može se koristiti 1 - 2x na dan. Losion se nanosi na čistu kožu.  Ja vam iskreno preporučujem da probate ovaj losion jer sam sigurna da se nećete pokajati. Sve komentare možete takođe videti i na njihovom instagramu, svi su prezadovoljni!

Instagram stranica : @jjlosion .


Nadam se da vam se post dopao, obavezno probajte!

2 коментара:

  1. Odlična recenzija. Čini se da ovo sadrži sve što bi jedan losion trebao sadržati :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  2. Huu da se malo odmorim,i procitam nesti sto toliko opusta,kao terapija
    Svaka cast za uspjesan blog,meni se zaista svidja sve od pisanja do svih sitni detalje.Ako zelis svrati i do mog bloga,i ostavi svoje utiske na postove,puno mi znaci.. Jedan srdacan pozdrav draga moja
    #ubrzonovipost

    ОдговориИзбриши