уторак, 13. фебруар 2018.

Zaful review

Zdravo svima, danas vam pisem jedan review. U pitanju je sajt ZAFUL .
Na ovom sajtu mozete pronaci dosta stvarcica na popustu klikom na ovaj tekst :
2018 About Zaful Valentine's Special Promotion . Proverite obavezno! :)
Mozete iskoristiti kupon ZafulChen -10%-20% OFF .


#1 - Boat Neck Loose Sweater - Wine Red

Videla sam ovo svuda bukvalno, dosta blogerica imaju bas ovakav dzemperic i odlucila sam bas i ja da ga narucim. Prezadovoljna sam, preporucujem svima. Kvalitet je odlican a i ima ga u raznim bojama. Meni se ova boja najvise dopada. Ako zelite da vidite jos neke slike sa ovom bluzom mozete pogledati na moj instagram : milena.9730.

#2 - Striped Ruffles Ribbed Top - White And Black

Narucila sam jedan krop top jer sam videla da je na snizenju a i dugo sam trazila ovakvu majcicu. Ja sam uzela u S velicini i meni je taman. Kvalitet je odlican. Preporuke. :)

#3 - Multilayered Blossom Beads Circle Alloy Necklace - Silver

Narucila sam ovaj set i stvarno je prelep. Iskreno preporucujem jer se moze lepo ulopiti sa crnom/sivom majcom i farmerkama. Klikom na link mozete videti i poruciti ako zelite.

#4 - Rose Flower Leaf Moon Alloy Ring Set - Silver

 Prstenje je prelepo, sve preporuke definitivno. Klilnite na link i pogledajte ponudu, preslatki su.

#5 - Choker Knot Hem T-shirt With Embroidered Flowers - Black S
Jos jedna prelepa majcica, kvalitet je odlican! Mnogo mi se dopada jer ima ove dve ruze i coker oko vrata. Stvarno sam prezadovoljna, sve preporuke.

#6 - 10 Pcs Valentine's Day Leaf Flower Series Rings

 I jos jedan set jer sam stvarno morala. Ali zvanicno prestajem! Obozavam ih, predivni su. :D

To je to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se dopada. Ljubim vas!


2 коментара:

  1. Top majica sa printovima ,imam majice 3 iste takve sa cokerom i sa raznim printovima i meni ts top jer nekako su drugacije od uobicajni.Top post,bas mi se svidja sto si podjelila sa nama upravo ove stvari koje si narucila.
    Ako zelis svrati i do mog bloga i ostavi komentar,znaci mi

    ОдговориИзбриши
  2. Sve ti predivno stoji, prvi džemper mi se posebno dopada, mnogo volim tu boju

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши