уторак, 13. фебруар 2018.

Rosegal review

Zdravo svima, danas vam pisem review sa sajta ROSEGAL .
Divne stvarcice na popustu mozete naci klikom na ovaj tekst odmah ispod :
i takodje imate poklon kupon, kod : RosegalChen - 10%-20% OFF .

1 - Jakna ( OVDE / HERE )
Što se tiče jakne ona je nešto više za proleće - leto, ja sam morala da je uzmem zbog toga što je već dugo tražim. Materijal je odličan, ja sam poručila u S veličini i odlična je. Preporučujem je svima, ja sam prezadovoljna. 
2 - Torba ( OVDE / HERE )
Naručila sam sestri za faks jer je nekako baš praktična, mnogo mi se dopada.
Stvarno sam zadovoljna i cena je bila veoma pristupačna. Obavezno pogledajte.


 3 - Kardigan ( OVDE / HERE )
Meni se ovaj kardigan baš dobada jer sa jedne strane je običan a sa druge ima ove rese. Materijal je odličan! Sve preporuke. Dugo sam trazila ovakav kardigan i stvarno sam i vise nego zadovoljna.


4 - Rajf sa usima ( OVDE / HERE )
5 - Cetkica ( OVDE / HERE )
6 - Sat ( OVDE / HERE )

Ovo sam sve naručila za sestru, dakle ispunilo je njena očekivanja. Stvarno divne i povoljne stvarčice. Imate njene preporuke. Ovaj rajf je malo ostecen ali nista strasno, cetkica je stvarno super kao i sat koji mozete videti na slici. Sve preporuke.




Dakle kao što vidite poručila sam tri seta prstenja. Kad god nešto uzimam moram i jedan set tako da sam sada uzela tri i pravim pauzu jedno vreme. Super su, imate sve preporuke. Meni se baš dopadaju i odlično stoje! :)

1 SET - ( OVDE / HERE )
2 SET - ( OVDE / HERE )
3 SET - ( OVDE / HERE )

Nadam se da vam se post dopao, ljubim vas. :)


1 коментар: