уторак, 27. фебруар 2018.

Dresslily review

Zdravo svima, danas vam pisem jedan post a u pitanju je sta sam ja to dobila sa sajta Dresslily .
Dugo nisam porucivala sa tog sajta pa jedva cekam da vam pokazem sta mi je stiglo pre par dana. Nastavite sa citanjem.

#1 - Plum Blossom Embroidery Bomber Jacket

Mnogo mi se dopada ova bomber jaknica, odlicna je. Materijal je stvarno savrsen, preporucujem je definitivno svima. Prvi put sam naruila bomber jaknicu i bas sam zadovoljna. Mislim da je moja bomber jaknica u S velicini. Imaate tabelicu pa proverite obavezno pre narucivanjaaa. :)



#2 - Double Breasted Fit and Flare Wool Coat

U pitanju je kaput, klik na link da proverite. Nisam mogla da objavim sliku zato sto nisam uspela da slikam taj kaput. Bukvalno je preveliki, samo za visoke osobe definitivno.
Sestra ga je porucila ali je dosta veliki i uopste joj ne odgovara. Materijal je dobar, pogledajte bas. :)

4 коментара:

  1. Prredivan post i sam haul. Prva jakna mi je odlična, a i ovaj kaput mi se čini odličnim, baš izgleda dug :/ ali je lijep :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  2. Jakna je predivna, a što se tiče rečenice "definitivno je za visoke osobe" - mislim da je ovo najčešća rečenica koju koristim :D
    Želim ti ugodan vikend :*

    ОдговориИзбриши
  3. WOW! Jakna je fenomenalna. Odusevljena sam... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши