недеља, 21. август 2016.

Photoshooting :)



 Pozdrav svima, danas ću napisati post u vezi mog prvog fotografisanja. Dobila sam neku priliku, i nisam je odbila. Zadovoljstvo mi je bilo družiti se i slikati, jer to obožavam. Kratko i jasno, obožavam slikanje. Iskreno, po prvi put sam slikala nekog a to je bila baš drugarica od moje sestre. Ona je poziralaa a ja sam se potrudila da zablista na slici. Par pokušaja, blic, fokus. Mene je sve to oduševilo, kao i nju... 


Bilo je veoma teško da izaberem par slika, jer ipak napravile smo dosta fotografija i mene je sve iznenadilo.Već dugo vreme sam sebe zamišljala u tom radu, mislim da ne mogu da opišem osećaj. Mogla bih slikati koliko god, na dan i 1000 ljudi koliko je meni zapravo predivno baviti se time. Ja sam ponosna na to što sam uspela, stvarno. 


 
Nisam htela da objavim puno fotografija jer ih je previše. Nismo brinule o tome koliko će ih biti već kako će da ispadnu. Ali kasnije kad smo pregledale sve oduševile smo se. Nikad bolje ništa nije ispalo, ona je dodala da ima slike za 3 meseca ahaha. Ispalo je 100 i nešto slika i izabrale smo par najboljih. Odlučila sam da podelim sa vama.





Meni su se fotografije iskreno dopale, nisam ni verovala da će tako dobro da ispadnu. Baš sam se oduševila, bar se meni dopada jer je to moj rad. Mislim, uložila sam vreme i trud. Ako želite napišite neko svoje mišljenje o fotografijama. 


Do sledećeg posta, ljubim vas! ❤

14 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala ali to nisam na već drugarica od moje sestre pa sam nju fotografisala. Ali hvala ti u svakom slučaju. ❤

      Избриши
  2. divno :)
    https://magicworldofpanda.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da ti se sviđa. pogledaću tvoj blog hvala na ostavljenom linku. ❤

      Избриши
  3. Sve je divnoo,imaš savršenu kameru i drugarica super pozira tkdd slobodno pravi ovako nesto jer je veoma simpaticno i zanimljivo.Sve najbolje u daljem radu! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom mišljenju, jako mi znači tvoj komentar. Pa hoću, nastaviću svakako. Budi i ti kao ona hehe, doćićeš i ti na red da te slikam nadam se hehehe. Hvala puno još jednom lepotice. ❤

      Избриши
  4. Hvala ti na ovim prelepim fotografijama ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na divnom druženju. I drago mi je da ti se fotografije dopadaju. To je bitno.❤

      Избриши
  5. Kvalitet slika je predobar!Inace super frizura.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Outfit i slike su odlične ♥

    Pridružila sam se tvom blogu ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post. Blog ti je stvarno super. Pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti puno, drago mi je da ti se sviđa. Aaa to što si nova želim ti puno sreće u daljem radu. Zapratiću te obavezno. ☺

      Избриши