субота, 27. август 2016.

BTS ; Par saveta za učenje.

BTS ; Par mojih saveta za učenje pre nego što počne nova školska godina!

SREDI SVOJ RADNI STO ;
Dakle, sa njega skloni sve što ti nije potrebno. Tvoj sto, tvoj kutak. Možeš da skloniš nepotrebne stvar da ti ne privlače pažnju dok učiš. Dok učiš trebaš se posvetiti maksimalno tome. Nemoj svašta držati na stolu, ono što je suvišno slobodno stavi na neku drugu stranu - skloni. Kada završiš sa učenjem ili si odradila sve zadatke onda vrati sve kao što je bilo. Ako nemaš problem sa tim, i ako ti ne privlači to paznju onda neka ostane na svom mestu.



 PODVLAČI SVE NAJBITNIJE ;

Najbitnije je da podvučeš nekim markerom šta trebaš da naučiš - ono što je najbitnije. Samo se trebaš potruditi da sve pročitaš i odvojiš ono najvažnije. Nemoj da učiš sve, i nemoj reći ( ja ne znam šta podvučem sve će me pitati ) . Dakle sigurno te neće pitati sve iz knjige. Ti podvuci i nauči ono što je svrha, ono što se zapravo traži i sve što je tu bitno. Nemoj da učiš neke nebitne stvari, obeleži šta trebaš da naučiš i šta ti je bitno. I mešaj boje! Igraj se sa bojama, neka ti to razbistri misli i neka budu neke jake boje da lepo možeš učiti.


PLANERI I PODSETNIK ;

Planer je stvarno najbolje imati, organizuješ sta i kako trebaš uraditi. U njemu sve pišeš. Na slici ispod se sve vidi jasno, dakle možeš neke nalepnice da imaš i da lepiš u svesci. Ove male možeš da staviš na dnu ili vrhu stranice da ti stoji kao podsetnik šta ste novo učili i da se naravno podsetiš. Nemoj da kupiš a da ne koristiš, meni je sve to vrlo praktično i može se na dobar način sve iskoristiti bez problema. Možeš i u običnoj svesci napisati ( TO DO ) ili nešto slično tome ako nećes da bacaš pare na neki planer. Meni je zanimljivije da imam neki svoj mini planer, mislim da ću uzeti drugi.



PIŠI LEPO, ČITKO ;

 Potrudi se da svaka strana tvoje sveske izgleda onako kako treba. Ako profesor diktira brzo onda uzmi jednu svesku posebno i u njoj piši sve predmete i kada stigneš kući sve lepo prepiši kako bi kasnije mogla da učiš bez problema. Obično čas napišeš nešto a kada pitaju iz sveske ti ništa ne uspeš da pročitaš šta trebaš da naučiš. Ako misliš da je to trošenje vremena onda probaj na času sve da uhvatiš i da ispišeš lepo. Takođe kupi hemijske u boji da sve bude različitom bojom da razumeš i da se nešto izdvaja. Ono što profesori kažu da je bitno podvuci crvenom hemijskom 2 puta, jer će to sigurno da te pitaju.



NEMOJ DA UČIŠ U KREVETU ;

To nikako, meni se mnogo puta desilo da se bacim u krevet i da počnem da učim. Veruj mi da ti je najbolje da učiš za svojim radnim stolom. Ako ti je u sobi mračno onda izađi na terasu ili u kuhinju ako je potrebno. Nemoj da učiš u krevetu jer ćeš se uspavati, a obično se možeš probuditi u 23:00, ili ranije pa i kasnije. Najbitnije je da ti je mesto osvetljeno i da možeš lepo čitati. Kada sve završiš onda možeš da se baciš u krevet i daa spavaš dok ti ne zazvoni alarm i ponovo te probudi. Završi sve i kasnije legni.


PRAVI PAUZU TOKOM UČENJA ;

 Kada obnoviš neku lekciju, ili kada naučiš polovinu lekcije obavezno napravi mali odmor. Nemoj da odeš odmah na telefonu ili televizor da pogledaš. Ostaneš na tome i zaboraviš na učenje. Izađi napolje, prošetaj i razbistri misli, pojedi neko voće ili popij čašu vode. Uglavnom, bez tehnologije! Kada napraviš malu pauzu vrati se da učis, jer ono što si počela moraš da završiš. Zapamti to!



 Nadam se da su vam pomogli saveti, ako vam se dopao post ostavite neki komentar.
     
        
        Do sledećeg posta, pozdrav! ❤

20 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvalaa ti puno! I da, imaš i ti sjajan blog moram da te zapratim ako već nisam. Hvala još jednomi meni je dragoo da ti se sviđa.😊

      Избриши
  2. Odličan post,jako mi se svidio,samo tako nastavi!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni saveti, nekome ce sigurno pomoci :-)
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti ! <3

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/aztec-romper.html

    ОдговориИзбриши
  4. Savjeti su odlični, ali ja uvijek učim na krevetu, i nijednom mi se nije dogodilo da zaspem. I moja razrednica kaže da čita na krevetu i da se ne može nigdje drugdje skoncentrirati, a ne mogu ni ja. Ako mi je stalo da naučim naučit ću, a ako nije, zaspat ću, ali dosad sam uvijek naučila i onda zaspala, za stolom mi jednostavno nije ugodno učiti. :)♥
    Odličan post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nikako ne mogu u krevetu da učim, odmah mi se spava i prespavam sve vreme za učenje. Bolje da završim obaveze pa posle da odspavam. Ali kako god svi su različiti i hvalaa tii.😊

      Избриши
  5. Saveti su odlični!Ja uvek učim na krevetu iako imam radni stol ali se ne osećam ugodno za radnim stolom :)

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zar i ti hehe? Divim se svimaa kako ne zaspite dok učite tako. Ja uvek, ali uvek! I nije ni lako za radnim stolom ali dobro ja sam se naviklaa.😊

      Избриши
  6. Odlican post
    Novi Post :http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlični saveti i jako lepe slike. :)
    Učlanite se na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo dobar postt,nemam rečii,volela bih jos vise ovakvih saveta pogotovo za nas tinejdžeree.Vidi se da si iskusna i da želiš preneti znanje drugima,jako lep gest i sve najbolje u daljem raduu! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti puno Katarina.
      Svaki komentar/misljenje dobro dolazi što se tičee toga. Pokušavam da mi blog deluje uredno i sve ostalo..☺

      Избриши
  9. Sjajan post!Svi saveti su super!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши