субота, 3. септембар 2016.

Bts ; H A U L


Pozdrav drage moje danas vam pišem novi post i iskreno se nadam da nije kasno da sa vama podelim šta sam kupila za novu školsku godinu, kroz par teksta i fotografija ću vam pokazati. Radovala sam se kupovini i uživala u njoj! Nadam se da ćete uživati u čitanju. Inače potrudila sam se da sredim malo bolje slike nego ranije. PA KRENIMO :)



                               • RANAC •

Po izgledu meni je predivan. Još nisam počela da nosim ranac u školu i zato ne mogu da kažem 100% kakav je. Nije baš mali a ja sam mali zapravo i tražila jer mi je takav bio potreban. U većem delu gore stoje knjige i sveske. Ovaj mali deo dole tu sam ubacila ; maramice, lenjire, kartu, češalj, markere, slušalice. Cena kada sam ga uzela bila je ; 1.320 dinara a sada je na sniženju za 630 dinara. Da, koja sam kraljica haha. Ali nema veze, sigurno ću preko nekog sajta uzeti neku drugu torbu. :)


• SVESKE •

Ja sam uzela sve jednobojne neon sveske. Smatram da mi nije potrebno ništa više  od toga, ako mi nešto zatreba knjižara mi je blizu pa mogu da kupim. Nisam htela da uzmem sa nekim printom, jednostavno meni su bile sjajne na prvi pogled i pokupila sam nekoliko čisto da obavim kupovinu. Meni su se na prvi pogled svidele pa sam ih uzela. Oduševljena sam i ako je to samo obična sveska. :)


Ovde već imam 3 sveske koje su dosta različite. Prva sveska mi je za agrohemiju ( to mi predaje razredna ) i ona mi je fenomenalna. Drugu ću sigurno nekako iskoristiti a ova treća sveska je ukoričana i nju ću iskoristiti za jedan planner. Mislim od nje ću da napravim jedan planner koji ću vam pokazati kada ga budem sredila dovoljno jer planiram da poradim na njemu. Sveske su bile po 40 dinara a ta zadnja je bila 110. :)


                              • PRIBOR •

Kada kažem pribor mislim  na hemijske, olovke i markere. Tako nešto.  Uvek sam uzimala u pakovanju, ove hemijske su bile negde oko 260+ dinara ja mislim. Za olovke ne znam a markeri su bili do 200 dinara. Ne znam tačne cene ali stvarno se isplati i jako je jeftino i baš mi je drago da sam upecala nešto savršeno. Imam za celu školsku godinu sada sve hahaha. Inače bitno da pernicu još nisam kupila ali uskoro ću. :)




Veoma kratak post, ali eto. Htela sam samo da podelim sa vama par stvarčica koje sam uzela. Nadam se da vam se dopao ovaj post, do sledećeg posta, ljubim vas! ❤

Milena. 

34 коментара:

  1. Procitala sam post i moracu da kupimm rančić bas kao tvoj jer je predivan i veoma kompaksan za srednju skolicuu.Moram da te pitam gde si ga kupila hihihi!!Ti si presavrsena i slike su ti uvek sa lepom pozadinom i to dokazuje da si fenomenalna blogerkaa a tako i veoma pedantnaa i žeim ti da nas iznenađujes i u buducee sa ovako dobrimm postovimaa,sve najjj najjj :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti puno baš mi znači podrškaa, inače dole u komentarima sam pisala gde sam uzela ranac pa da ne ponavljam 100 puta. Drago mi je da ti se sviđaa moj bloog, hvala još jednom na divnom komentaru. ☺

      Избриши
  2. Ruksak je prekrasan, odličan post.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne stvari si uzela za školu!Ranac je predivan,sveske,olovke sve je super!Kao što sam rekla,prava si sretnica i imaaaš predivne stvari.Samo se ja nikad ne bih usudila uzeti toliko olovaka,hemijska sve bi mi nestalo nakon dvije sedmice,da...
    P.S. Slike su odlične!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha veruj mi ne znam ni ja toliko stvari da sačuvam ali se trudim. Uzela s 4 boje i to mi je dovoljno dok se ne potroši naravno. Hvalaa ti puno na ovom predivnom komentaru, što se tiče fotografija za to se baš trudim i ako ne uspevam neštoo u tome. Hvalaaa puno još jednom. ☺

      Избриши
  4. Sveske su predivne, obožavam neonke. ☺ Ranac je fantastičan! Baš bih volela takav sledeće godine.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto obožavam neon, a ove su bile baš jeftine a i dopale su mi se na prvi pogled. Što se tiče ranca on je malo veći ali dobro nemam nikakve zamerke još. Hvalaa ti puno Sandrice. ☺

      Избриши
  5. Jako volim ovakve postove, a ruksak je predivaaan

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!Sve stvari mi se bas dopadaju!Ranac je preleep!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ruksak predivan, sveske obične a opet ja oduševljena, jednostavno, od tebe se ni ne očekuje manje ❤❤

    ОдговориИзбриши
  8. Mila post je predivan, svaka cast ❤❤❤

    Novi post je tu
    http://imagenestristes554.blogspot.ba/2016/09/back-to-school-tag.html ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  9. Ranac je jako lep. Nisam do sada uzimala neon sveske, ali mi se jako sviđa kako ove tvoje izgledaju, pa ću definitivno uzeti bar neku. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja imam ono što mi se na njih ne dopada baš. Mnogo se brzo unište - prljave su već jer su jednobojne ne znam ni ja kako da objasnim. Ti uzmi ako želiš.☺

      Избриши
  10. Ruksak je prekrasan. Baš je lijep. Bilježnice su isto prekrasne.
    Prvi put sam na tvome blogu i on je isto prekrasan i jako mi se sviđa kako pišeš. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti previše, drago mi je da si mi ostavila link bloga da mogu da pogledam. Tvojaa podrška mi jako značii pa hvalaa na sve ove pohvale, kiss.☺

      Избриши
  11. Postala sam član tvog bloga,ako možeš uzvrati.
    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- 2 nova posta

    ОдговориИзбриши
  12. Ajme kako ti je divan ruksaak!
    Prekrasan , baš mi se sviđa i super haul. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Ivaa, jako mi je drago da si mi ostavila neki komentar. Konačno se neko slaže i sa rancom da je lep haha aa i stvarno je dobar i ja sam zadovoljna baš kako trebam biti zapravoooo. ☺

      Избриши
  13. Divan ranac, kao i ostale stvari :-)
    Zapratila sam te preko Google+, jer ne vidim gadzet Citaoci <3

    NEW POST ON MY BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/09/modern-hippie.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pojavio se opet gadzet pa ako želiš zaprati me, ja ću baciti pogled na tvoj blog i da te zapratim. Hvala ti puno. ☺

      Избриши
  14. Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđaaa i meni je isto predivan. Pogledaćuu tvoj blog hvala na ostavljenom linku. ☺

      Избриши
  15. ARO je dosta jeftina, ali i kvalitetna marka. Obožavam njihove čipseve, ali ove olovke i kemijske u paketu nisam vidjela. :D Ruksak je predivan, gdje si ga kupila? :) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam sve kupila u Metro-u. Kragujevac. Aaa i to što kažeš dosta je jeftina i kvalitetna marka pa sam ja oduševljena iskreno. Sve sam kupila u taj metro koji je stvarno jefin i ogroman je.Potražiš malo kod školskog pribora tu sam i ja našlaa isto sve što mi je trebalo pa sam uzela. ☺

      Избриши
  16. Woow haul je supeer! Diivne si stvari kupila,obozavam ovakve postove pogotovo kad su bts :D
    Moze klik na linkove? Pusaa :* --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno hehe, meni su ti bts veoma zanimljivi ali više ne pišem na tu temu zato što nisam htela da i moj blog bude sa tim temama nego da se izvadim nekako, uspela sam ali nisam ni zapostavila. Hvala na ostavljenom komentaru, pogledaćuu to što si poslala i da kliknem. Štaa već...☺

      Избриши