четвртак, 8. септембар 2016.

Moja prva saradnja

Zdravo svima! :)

Posle nešto dužeg vremena uspela sam da sklopim jednu predivnu saradnju. Moja prva a i najbolja! Reč je o jednoj devojci koja pravi narukvice, fenomenalna je i stvarno je prijatna osoba. Ja obožavam narukvice pa me je ovo prosto oduševilo. Zaista sve pohvale, ako želite da naručite videćete stvarno kako je ona i prijatna osoba. Nemam rečii - divna je. Njen instagram je ( @candies_bracelets ).



Dobila sam 2 narukvice a njih možete videti gore. Predobre su, ja sam stvarno oduševljena čak i imaju nešto da ne mogu da se pokidaju lako. Kao da mi je odmerila ruku, odlično mi stoje! Meni je ruka inače mnogo mršava i sve vreme sam se plašila da neće biti dobre za mene. Ova crna je slatka ali meni se baš dopada i ova veća jer mene je baš iznenadio taj paket što je stigao.


Ja sam se iskreno iznenadila paketom, prvi put sam imala neke probleme sa poštarom i kao nije mi doneo prvi paket a za drugi se već setio. Dobro je da su mi stigle narukvice kako treba, da ne ispadne nešto na prevaru ili slično. Ja sam odustala posle prvog puta ali ona je želela da nastavimo dalje. Veoma je prijatna i ja sam iznenadjena stvarno, prva saradnja mi je najbolja. 




Narukvice su odlične, i stvarno sam iznenađena kako je imala razumevanja i poslala mi je 2 paketa i uskoro će još jedan. Meni je bitno da sam uspela sve što smo planirale. Ja sam prezadovoljna i ako sam se plašila sve je ispalo savršeno! Sigurna sam da ću sa njom da pravim neki giveaway ako se ona složi naravno. 



ZAPRATITE JE ; @candies_bracelets.
Nećete se pokajati, cura je fantastična i puna je razumevanja. Narukvice su joj odlične! Ako je kontaktirate i naručite neku narukvicu verujem da ćete biti oduševljeni! Cene su odlične a i samim tim narukvice blistaju. Sve pohvale! Svaki početnik treba biti primećen pa i ona! :)





24 коментара:

  1. Stvarno su prekrasne!

    I jako mi je drago zbog tvoje suradnje, nadam se da ćeš ih imati još u budućnosti.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno i meni se dopadaju. Pa i ja se nadam da će ih biti ali ima vremena za sve.❤

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post! Narukvice su preslatke!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam na prvoj saradnji,nadam se da ćeš ih imati još mnogo

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti puno! I ja se nadam takođe ali za sve ima vremena. ❤

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam na saradnji,super post ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Imas divne narukvicee,najbitnije da su super i da ti se sviđaju a ostali loši komentari nisu bitni i volela bih da i dalje napredujes i da imas još više saradnji,sve najbolje i jedva cekam sledeci post. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema loših komentara za sad. Pa normalno da će mi se svideti, ipak je to prva saradnja a i najbolja. Sledeći post u sredu, nadam se haha. Hvala ti puno na divnom komentaru,drago mi je da ti se sviđaju moji postovi. ❤

      Избриши
  8. Narukvice su baš super. Mnogo mi se sviđaju i od srca ti želim još mnogo saradnji. No, ako ti nije problem ubaci gedžet za članove kako bih te mogla pratiti :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Hvalaa ti puno lutko, valjda će i njih biti. Za sve ima vremena. Idi dole na kraju gde piše ' prikaži veb verziju' i tu me možeš zapratiti. ☺

    ОдговориИзбриши
  10. Predivna kolaboracija. Hvala ti na postu.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Divna je naruknica <3 <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Mnogo mi se dopada narukvica!:)♥Imas divan blog!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши