петак, 30. септембар 2016.

Banggod Wishlist!☺

Zdravo svima!
Danas opet pišem wishlistu sa Banggoda, pokazaću vam neke stvari koje su mi najviše privukle pažnju dok sam pretraživala taj sajt. Mogu reći da ima predivnih stvari i tako te sitnice su baš dobre.Zapravo za ovaj sajt sam saznala kada je Milica objavila haul. Pogledala sam par stvarcica i iskreno ostala sam bez teksta jer je sve divno izgledalo! Mogla sam satima da gledam, listala sam i listala..Sada cu vam pokazati neke sitnice koje su meni zapravo privukle paznju. Paaa krenimoooo... .

#1 - SET ČETKICA MOŽETE VIDETI ( OVDE )




Razmišljala sam već duže vreme da naručim neke četkice za šminkanje, bilo kakve! Želim da baš isprobam kakve su sa tih sajtova pa sam izabrala ove. Nisu baš posebne ali mene su privukle jer sam gledala neke jeftine i odlučila sam se za ove. Dakle ovo će mi biti prvi put da naručujem četkice i nadam se da se neću razočarati. Mene je ovaj set zapravo ocarao jer ima gomilu cetkica za dzabe ali ko zna kakve su.Meni na izgled deluju predivno a kakve su to ću tek videti - kada mi bude stiglo! :)




 Ovo sam prvi put videla kod Milice na blogu, mogu reći da sam dosta dugo tražila nešto ovakvo. Čak sam htela i sama ovo da napravim ali eto imam priliku da naručim. Što se tiče cene sasvim je okej, končić deluje baš veliki a štipljke ću dobiti samo 10 što je za mene baš malo. Ali iskombinovaću nešto jer ovo baš dosta dugo trazim - napokon sam pronašla! Mogu da kazem da ja obozavam da ukrasavam zid u svojoj sobi i dosta dugo trazim nesto sto bi lepo izgledalo da zid ne stoji prazan. :)

Ovo je nešto preslatko! Znači baš ovo želim! Predivnaa je, zaljubila sam se čim sam je videla. Ja ove godine nisam kupila ali ću da naručim ovu i jedva čekam. Ima više životinja ali meni se dopada ovo.Ja sam ovu pernicu bas dosta dugo trazila ali nisam je nasla nigde. Banggod mi je prilika videti ovu predivnu pernicu!  Možete pogledati gore ako vas zanima! :)


To je to! Ne želim da budem dosadna pa sam podelila sa vama samo 3 stvarčice koje su me oduševile - ok. 
Nadam se da vam se wishlista dopala. Radujem se vašim komentarima! :)

24 коментара:

  1. Odlične stvarčice, jako mi se dopada pernica.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Imam taj set četkica sa Aliexpressa i nisam zadovoljna, upotrebljive su mi svega 4-5 četkica.
    Ali koliko para- toliko i muzike :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dobro, ja ne znam da li su dobre ali probacu ih pa sta bude.Hvala ti puno sto si mi rekla♡

      Избриши
  3. Sve je savrseno semm tih cetkica,mžd bi bilo bolje da uznes jednu ali stv kvalitetnu jer sve sto je skupo to i traje,to je neki moj savet ali ti si veoma inteligentna i pametna pa ces proceniti i sama sta ti se dopada i da li se isplatii.Veliki poljubaccc :******

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Katarina, pogledaću još neke pa ću odlučiti. Šaljem i ja tebi veliki poljubac♡

      Избриши
  4. jako dobra vislišsta, stvarčicama sam oduševljena, želim ti da ih dobiješ što pre, i da ostvariš odličnu saradnju.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Imam ove cetkice.. takoder kao i Milica koristim samo par cetkica iz ove kolekcije. Ali svakako su odlicne za pocetnike

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa probaću ih i ja verovatno, meni su bas potrebne neke pa mozda ce ove dobro doci♡

      Избриши
  6. Super post, četkice također 😊😊

    ilvasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Milenice, stvarno si izabrala super stvari. Mnoogo mi se sviđa ova pernica. Nekako je neobična, a mnogo slatka. Inače obožavam cica-mace ^_^. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dosta mi je trebalo da napravim neki izbor. Pernica mi je najbolja nekako, preslatka. Hvalaa ti puno♡

      Избриши
  8. Narucila sam ove cetkice na AliExpress-u, i meni se cine kao odlicne. No, videcemo..Super wishlista! :*

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ti biti od koristi, javi mi obavezno nekako jesi li zadovoljna.I hvala ti punooo♡

      Избриши
  9. Super stvarčice, pernica je preslaatka ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Ljep izbor zaista, samo što ti ja nikako ne bih preporučila prve četkice.
    Dođe ih previše, dosta je istih, za lice ih je skroz malo i dosta su beskorisne, ima puno boljih setova koji će ti stvarno više biti od koristi. ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aham, hvala ti puno zaista. Promenila sam totalno izbor, gledala sam nešto novije i lepše. Ali hvala u svakom slučaju, drugom prilikom ću naručiti neke bolje četkice. ♡

      Избриши
  11. Aaa pernica izgleda tako precutee, a o četkicama i da ne pričam, svi ih hvale izgledajo baš skupo i predivno zaista, odličnaa lista ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, pernica me je nekako najviše privukla pa sam samo njom zaražena trenutnoo♡

      Избриши