среда, 14. септембар 2016.

Dnevna beauty rutina

Zdravo svima! Ovo je prvi put kako radim collab post, ja ću se potruditi da ispadne kako treba. Collab radim sa Megi. Njen blog je ; magieblogspot.blogspot.rs . Odlučile smo da pišemo dnevnu beaty rutinu.

#1.
Ujutru pre svega kada odem do kupatila umijem se baby sapunom. On meni uklanja sve bubuljice - čisti lice savršeno. Kad god mi se nešto pojavi makar i mala sitna bubuljica samo operem lice i nestane, kao da nije ni postojala. Perem svako jutro sa baby sapunom koji mi izuzetno pomaže.. Nije svima isto, bar meni odlično pomaže. To je meni spas. Njega možete pronaći u bilo kojoj prodavnici i cena je bas odlična tako da sigurno nema frke. Preporučujem ga, ni ja ga baš ne koristim dugo ali ću krenuti jer mi fantastično čisti lice. Opet kažem, tople preporuke. :)



#2
Ja iskreno već duže vreme gledam da kupim ili eos ili neko labelo, nisam mogla da se odlučim pa sam uzela ovo ali i dalje planiram da kupim eos. Nemam reči za ovo, prosto ne znam kako da ga opišem! Meni je fenomenalno, dosta dugo mi već traje imam ga više od mesec dana a odličan je. Miris je tako savršen da mogu da pojedem haha. Malina, savršeno. Sve preporuke, predivno miriše. Kupila sam ga u lily i baš sam ga jeftino platila. Ne sećam se tačno cene ali nije skupo, možete pogledati nekom prilikom jer verujem da ga svuda ima.  :)




#3
I ♡ extreme. Predivna maskara, ja govorim sve da je predivno kao da sam luda haha. Stvarno mi se dopada kakva je, fenomenalna četkica. Ja koju god maskaru da stavim meni se trepavice bukvalno podignu kao da su veštačke. Ovo je moj pravi izbor, ubedljivo najbolja. Naravno koristim i ostale ali mi je ova trenutni favorit za sada. Imam još par maskara ali ovu sam morala da izdvojim kao neki mini favorit, ipak ni ja ne stavljam toliko često maskaru pa nije mi problem. Za cenu se ne sećam ali znam da sam kupila u nekoj drogeriji i mislim da je cena solidna. :)



To je to što se tiče posta! Kratak je zato što ne koristim puder i još neke tako stvarčice, potrudila sam se da bar nešto pokažem. Sigurno ću kupiti još nešto pa se nadam da ću to podeliti sa vamaa.
Nadam se da vam se dopao. Radujem se vašim komentarima, pozdrav! :)

14 коментара:

  1. Također koristim sapun za čišćenje lica, samo što je kod mene Dove sapun sada, čini svoj posao i super je zaista!
    Divan post! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, jos si mlada i razumijem zasto ne koristis puno makeupa, ovu maskaru sam i sama koristila, odlicna mi je, svakako cu je ponovno kupiti. Hvala ti na collabu, nadam se da cemo u buducnosti jos suradivati

    maggieblogspot.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da ćemo opet pisati neki collab, i jeste odlična maskara mada ja sam sada zaražena jednom drugom. Slikaću ti je. :)

      Избриши
  3. Imas jako prostu dnevnu beauty rutinu, a to je ono sto sto je sasvim lep i dovoljno u tvojim godinama. Odlicne slike! :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdrav draga Milena, upravo sam saznala za tvoj blog i odmah ga posetila. zbog dizajna i urednosti tvoga bloga, odlucila sam da te zapratim i drago mi je zbog toga. Inace odlican post, vrlo rkatak ali sadrzajan, mlada si, ima vremena, sminkaces se, bolje je sto koristis minimalno mejkap, veruj mi.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobrodošla. Hvala ti puno na divnom komentaru, imam 15 godina i trudim se da ne koristim previše šminke ali opet postoji nešto. Još jednom hvalaa lutko, pratim i na tebe. :)

      Избриши
  5. Svi su ludi za tom maskarom, jedino je ja još nisam koristila :'D ali mislim je definitivno isprobati jer je svi hvale, inače kratak i jasan post, a opet sladak :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je divna, ja sam je koristila jedno vreme sada sam prešla na drugu. Hvala ti puno, drago mi je da ti se sviđa. :)

      Избриши
  6. Post kao i uvek presavrsenn,nemoj da mislis da ako nisi stavila puder bb kremu ili nesto da je post bezveze cak suprotno iznela si svoje misljenje i super je labelo i ja ga koristim kao i maskaruu,sve naj ubuducee lepotoo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma slažem se, nisam slikala puder jer se ne ulazi u tu moju jutarnju rutinicu kao. Ali jednog dana ću sigurno da ga svrstam u favorite. :)

      Избриши
  7. aaaaaa, kao mala sam obožavala ovaj sapunčić i njihovo pakovanje od šampona. A što se tiče šminke ne brini se. Ljepota je unutra a ne spolja. Ono što ti imaš u sebi jutro ne može da pokvari kao ono što imaš na sebi ;). Ja imam preko 20 i dan danas idem vani sa maskarom i labelom. Čak šta više mnogo bolje se osjećam nego kada se našminkam u fulu :D :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se! Hvala ti sto si ostavila ovako divan komentar, drago mi je da se ne opterećuješ šminkom jer je to najbitnije.Ja imam 15 godina i normalno da mi je mnogo lepše bez šminke. :)

      Избриши