петак, 12. август 2016.

Giveaway / Darivanje #1

     
       Odlučila sam da napravim neko darivanje. Pokloni nisu baš sjajni, ali i sitnice vrede i mogu značiti puno. Moje prvo darivanje ima 2 dela, 2 paketa. Nadam se da će vam se dopasti, jer ipak ima 2 paketa i mislim da je to dovoljno za početak. A i nadam se da će neko od vas učestvovati. Svi su dobrodošli i ko želi neka učestvuje slobodno.

                                      #1 PAKET. :)
      U njemu se nalazi ovaj gel za tuširanje šta je već , jedna maska za lice i traka za kosu. Uz ovaj paket dodajem pismo i čokoladu ; najlepše željice. Ako vam se više sviđa #1 paket glasajte za njega, šta želite za to i glasajte!

#2 PAKET. :)
U njemu se nalazi jedan mini planer ( blokče- sveskica ) , minđuše i ogrlica i jedna predivna olovka za usne. Uz ovaj paket dodajem pismo i milku čokoladu. Ako vam  se više sviđa #2 paket glasajte za njega, šta želite za to i glasajte! 

USLOVI ZA UČEŠĆE: 

1. Budi član mog bloga (klikni na 'pridružite se...' ) Prati me / Budi čitaoc. 
2. U komentaru napiši svoju e-mail adresu i ime na Fejsbuku ili napiši ursname instagrama.
3. Zapratite me na instagramu @milena.9730

Darivanje traje do 30. 08. 2016. kada ću preko Random.org sajta odabrati pobednika! Kada izaberem pobednike ova 2 paketa javljam im se ja instagram u dm. Ovde neću objaviti već ću se samo javiti da ne dođe do neke svađe.
Darivanje je internacionalno!!!

SREĆNO SVIMA!




45 коментара:

  1. pokloni su divni stvarno.
    bacevicsaska29@gmail.com
    instagram---> bacevicc
    fb-->Сашка Бачевић

    ОдговориИзбриши
  2. paket broj 2 je ljepsi.
    almina.sahmanovic@gmail.com
    instagram-> alllmiinaa

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se blog kao i tvoji pokloni. Esence obožavam. <3
    Ime na fb: Seka Jevtic
    Instagram: Svetlana_V_M :**

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je savrsenoo devojkoo :*
    Ime na fb: Katarina Petronijevic
    Instagram: kaca2801
    katarinapetronijevic.inf@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divni pokloni <3
    Glasam za paket br 1.
    fb. Ivana Šumanac
    ivana.jakovljevic993@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Oba paketa su savršena draga, ali je drugi top! :-)
    Ime na fbu - Helena Montgomery
    Instagram - helenamontgomery
    hvukcevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. *Pokloni su fantastični!
    Paketić broj 1 mi je daleko lepši!
    FB:Nataša Pivnički
    GFC:Nataša Pivnički
    Instagram:nemam

    ОдговориИзбриши
  8. Predivni suu pokloni, ali kako se ne šminkam, a više volim kupke i gelove, odabrat ću prvi paket. :)
    Instagram: anateastanic
    Email: anniefashionblog@gmail.com ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro, bila si iskrena i izabrala pravi paket za tebe. Ti si broj 8, srećno. ❤

      Избриши
  9. Svi poklončići su predivni, svaka ti čast na odabiru. :)
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    Facebook: Milica Stanišić
    Instagram: @kreativnavila

    ОдговориИзбриши
  10. Prekrasni pokloni.😍
    e-mail -- katarina.pacur@gmail.com
    Fb -- Katarina Pacur
    Instagram - kata.rina11

    ОдговориИзбриши
  11. xmsagsgx@gmail.com
    instagram : josipaamartinic

    ОдговориИзбриши
  12. Aaa joj sviđa mi se paketić broj 2,planer je moja najveća ljubav,haha♥
    Pratim te na insta|već| ,i postala sam član,hehe♥♥♥
    email: natalijacvejic7@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Svidjaju mi se oba paketa ali milka je milka biram 2 :) imas moj insta fb I to sve :D

    ОдговориИзбриши
  14. Super poklončići. 💕
    fashionholicyeahh@hotmail.com
    Insta @kacasosevic

    ОдговориИзбриши
  15. Sviđa mi se jako tvoj paket broj 2 i predivan je zaista. Oduvek sam volela imati tako te planere i pogotovo mi se mnogo sviđa taj prelep blokčić tako je so awesome i predivan je zaista i mnogo mi se sviđaju minđušee pokloni su prekrasni oba dva poklona su aw zaista. ♥ Eto i ja se prijavljujem za giweaway a informacije ću ti poslati na ask.fm ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala ti puno na predivnom komentaru, ti si broj 16. Želim ti puno sreće, pa se nadam da ćeš i ti osvojiti. Želim svima sreću pa i tebi takođee. Ljubim te, hvala na divnom komentaru.❤

      Избриши

  16. Jako lijep post! :)
    Zapratila sam te preko GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  17. Cini mi se da sam prvi put na tvom blogu, koji je usput receno divan i drago mi je da sam nalejela na njega. Giveaway je bas simpatican, odabrala si lijepe stvarcice. Licno sam vise zainteresirana za paket broj 2, so ...
    mail: petra.duric55@gmail.com
    insta: _itspetra_
    Posjeti moj blog, i ako bi uzvratila pracenje bilo bi mi jako drago: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Cini mi se da sam prvi put na tvom blogu, koji je usput receno divan i drago mi je da sam nalejela na njega. Giveaway je bas simpatican, odabrala si lijepe stvarcice. Licno sam vise zainteresirana za paket broj 2, so ...
    mail: petra.duric55@gmail.com
    insta: _itspetra_
    Posjeti moj blog, i ako bi uzvratila pracenje bilo bi mi jako drago: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na svim predivnim rečima, jako mi znači sve. Učlaniću se naravno, bez problema slatkice. Ti si broj 18. Srećno. ❤

      Избриши
  19. Jao ovaj planer izgleda tako glamurozno i lijepo, baš sam jedna od onih koje imaju 100 planera i žele još haha. Predivni su paketići zaista ☺♥
    email: @lillyssecret1@gmail.com

    https://lillysecret.blogspot.ba/2016/08/every-summer-has-its-own-story.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Potrudila sam se da izaberem neke stvarčice. Ti si broj 19 hehe, srećno. ❤

      Избриши
  20. Predivni pokloncici!♥
    E-mail: rakicaca020@gmail.com
    Instagram: Aleksandrija_art
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  21. Pokloni su zaista lijepi i slatki!
    Biram paketić br. 2!
    Instagram: zerinaa14
    E-mail: zerina582@gmail.com
    ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  22. Oba paketića su predivna, ali mi se više sviđa #2. paketić
    e-mail: dalilacamdzichehe@gmail.com
    insta:dalilacamdzic69

    Posjeti moj blog ako želiš :3 dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Pokloni su zaista prelepi, ali odlucila sam se za paketic br.1 ❤
    Insta: momcilovic_ema
    e-mail: emamomcilovic076@gmail.com

    ОдговориИзбриши