уторак, 15. новембар 2016.

Born Pretty Store Haul!

Zdravo svima, jos odavno mi je stigao novi paket sa sajta Born Pretty Store koji sam dugo cekala. U njemu sam dobila oko 7-8 stvarcica i uglavnom su to sitnice ali bice mi drago da podelim sa vama sta sam ovaj put izabrala. Cene na tom sajtu su vrlo povoljne i moze se naci svasta, ali iskreno dosta vremena trebate traziti ako zelite odredjenu stvar ili da procackate i naidjete na nesto zanimljivo. Ovaj put skoro da je sve bilo 1$ sto sam ja izabrala pa zato ima toliko stvarcica. Potrudicu se da post ne bude previse dugacak, krenimo odmah sa slikama i komentarima.

# 7Pcs/set Quirky Rivet Ring Boho Wave Ring

Mnogo ali mnogo vremena mi je trebalo da razmislim hocu li ih uzeti, ali kada sam videla da su 2$- koliko mi je i novca ostalo onda sam odlucila a probam i narucim. Znala sam da mi nece biti dobro jer imam jako tanke prste ali ovo me je bas ugodno iznenadilo. Imam stvarno najbolje misljenje o prstenju! Ocena 1/10 (10) jer me je iznenadilo kako su mi bas svi pristajali lepo! Na slici nije inace bas lepo poredjano da se zna.

 Pretty Heart Shaped Necklace Gold Plated Necklace Boho Collar Necklace

Druga stvar je ova mala ogrlica koja je bas slatka, ja sam odusevljena! Bila je 1$ pa sam je uzela zato sto mi je izgledala slatko i htela sam da vidim kakva ce biti uzivo. Odusevljena.  Ocena 1/10 (10)
    

Ovo je meni bilo bas slatko i prakticno pa sam uzela jer mi se bas dopalo, isto mu je cena bila negde oko 1$ i uzela sam jer u trenutku morala sam nesto da izaberem i to je bilo ovo.  Ocena 1/10 (10)


 Isto kao neko blokce gde se moze zapisati domaci i slicno, meni se dopao ali ne bas toliko jer unutra nije bas nesto najbolje kao sto sam ocekivala. Ocena 1/10 (9)


 
Nisam ljubitelj ovoga ali sam svakako uzela da probam jer mi se na slici dopalo. Meni su tanki prsti tako da mi prsten nije dobar i nisam bas nesto zadovoljna. Pokusala sam da ga smanjim ali ne vredi. Ocena 1/10 (5)


Ok, bicu iskrena. Ovo sam uzela jer cu da zalepim pored vrata jer tu mi je ono da se upali i da se ugasi svetlo haha. Meni je bilo slatko pa sam uzela i vec zalepljeno! Ocena 1/10 (10)


Ovo sam htela bas da probam, fora jer je kao karmin a ustvari hemijska olovka. Medjutim ja sam htela da koristim ali je bilo poljomljeno tako da nema nista od toga.Radi malo hemijska ali ovo dole je polomljeno sve i kao da nemam koristi haha bukvalno. Ocena 1/10 (5)


 I konacno zadnja stvar, nije ni stiglo bas kako treba sve je zguzvano ali sam uspela da skinem neke bubamare i zalepila ih negde po ormaru i nisam uspela da vam slikam. Ocena 1/10 (5)


Pogledajte sajt, imate razne kupone i popuste. Sve vezano za nokte sto vas zanima mozete odmah pogledati. Koga zanima neka pogleda OVDE/HERE 


I to je to konacno! Kraj! Nesto nisam ni probala pa tek moram da koristim, uglavnom ja sam zadovoljna i sada necu vise uzimati toliko puno stvari vec 2-3 jer je mnogo lakse.Nadam se da vas nisam smorila ovim slikama.  Radujem se vasim komentarima, ljubim vas!


8 коментара:

  1. Simpatične stvarčice:)
    Imaš giveaway na mom blogu :)
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se sviđaju tvoje fotografije. Ako nije problem samo da ih uvećaš na "veoma velika" veličinu. Tako da se bolje vidi šta je na njima. Stvarno su kreativno urađene pa je šteta da ih ne naglasiš. Što se tiče proizvoda izabrla si fine stvarčice, samo mi žao što su ti se pogužvale naljepnice jer mi djeluju baš simpa. I ja imam isti problem sa tankim prstima pa baš teško pronalazim odgovarajuću veličinu prstenja ali se nađe :D. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  3. Super dizajn bloga! Jaoo ja sam bas htela da porucim tu ogrlicu sa srcetom, fotke su divnee! :))

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Hmm, dizajn je savršen, i fotografije, naravno. Pusa! ❤

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam takvo prstenje i male ogrlice! Ali taj planer je izdominirao. :D
    Inače, slike su zaista super.

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Born Pretty Store inače ima jako dobre proizvode, a i ove koje si ti poručila izgledaju predivno, pogotovo nakit i svesčica, fotke su ti odliče

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se dopadaju proizvodi koje si izabrala.
    A inace Born Pretty ima za svakog po nesto :D
    Odlican post

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши