среда, 9. новембар 2016.

GIVEAWAY

Zdravo svima!
Kao sto mozete videti, za danas sam odlucila napraviti jedan giveaway.
Da napomenem da ovo darivanje  internacionalno. Moze se prijaviti ko god zeli! Odmah ispod mozete pogledati sta se sve nalazi u darivanju, pokloncici su mali ali predivni! Giveaway je napravljen u saradnji sa instagram stranicom : @adorable_nakit  ili odmah klikom OVDE OVDE OVDE

Odmah mozete pogledati sliku ispod i videti kakve su stvarcice pripremljene posebno za vas! Hocu da napomenem da je sve besplatno, postarinu placamo mi!
Nadam se da vidite lepo sliku, odmah ispod slike imate pravila!



                                                          PRAVILA :


1. Budite citaoc mog bloga, uclanite se ako niste.

2. ZAPRATITE NA INSTAGRAMU STRANICU :
@adorable_nakit ili klikom  OVDE
3.  Napisite grad, ostavite ursname instagrama ako imate da mozemo da vas kontaktiramo.


GIVEAWAY
traje do 17. 11, 2016.
Srecno svima, uradite pravila obavezno!

33 коментара:

  1. Super post!❤ Divni pokloni💞 Zapratila sam stranicu i predobra je,kao i stvarčice na njoj. Odavno sam čitaoc i stvarno si odlična!💞
    Moj instagram je: _s__3queen
    ( ima nekoliko profila , ali su mi hakovani . Piše u opisu jednog: Jedini pravi profil ).

    ОдговориИзбриши
  2. Divan choker i giveaway draga. ❤
    Kiseljak, BiH.
    @duricmerima

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, stvari su prelijepe.
    Sarajevo, BiH
    @medinabeslagic

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo je 🎀
    Srbija, Kostolac
    @nevenastojimirovic
    💕

    ОдговориИзбриши
  5. Divni pokloni! Već sam član tvog bloga i sada sam zapratila ovaj profil tako da učestvujem! ♡

    Smederevska Palanka, Srbija
    @kreativnavila

    ОдговориИзбриши
  6. Tebe vec pratim, zapratila sam i stranicu njenu.
    Gospić, Hrvatska
    @megistimac

    ❤️

    ОдговориИзбриши
  7. Divno darivanje!Choker je predivan,kao i narukvica!Ig mara_nikolic_ ,Niš,Srbija

    ОдговориИзбриши
  8. Fino izgleda. *-*
    Pratim stranicu već odavno.

    Bosna i Hercegovina, Bos. Krupa
    @fazlicamina

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Srbija,Požarevac
    @natalijacvejic
    Divni poklončićii,Mimi♥

    http://natalijabeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno odlicno darivanje,obozavam choker ogrlice. Tebe pratim vec,a sada sam zapratila ovaj profil. ☺
    Kosovska Gracanica
    @miljanamima

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan giveaway, učestvujem.
    @dalilacamdzic69
    Zenica, BiH

    ОдговориИзбриши
  12. S obzirom da te pratim od samog pocetka blogovanja, moram ti reci da mi je jako drago sto si napravila Giveaway, koji je i dokaz tvoje uspesnosti na blogu! Zaista volim da citam tvoje postove tako da mi je veliko iznenadjenje bilo kada sam videla da si se odlucila na giveaway. S obzirom da sam ja u tom nekom gotik fazonu, zaista me je oduševilo što je poklon baš čoker, koji je i odlika svake gotičarke. Imam veliki broj čokera, ali do sada nisam imala ni jedan sličan, tako da i pored ucestvovanja na ovom givaverju, rado cu i sama naruciti neki ovakav aksesoar za sebe na spomenutoj stranici.

    @gothic_blogger
    Velika Plana, Srbija.
    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno lutko! Potrudila sam se da vam se nešto dopadne, a i često će biti darivanja. Srećno!
      Ti si broj 12. ☺

      Избриши
  13. Odlican giveaway draga.Sve sam odradila.

    Nis,Srbija
    @popovic__alex

    ОдговориИзбриши
  14. Prelepoo jee!Odrađeno svee ;)
    Srbija,Svilajnac
    @kacii.01

    ОдговориИзбриши