недеља, 27. новембар 2016.

Dreslily Haul

Zdravo, danas cu vam pokazati sta sam dobila sa sajta Dresslily , ovaj sajt ima vrlo povoljne stvarcice i obavezno pogledajte ako vas nesto zanima. Odmah cu da krenem i da vam pokazem, mogu reci da su im stvari veoma dobre i ako porucujem prvi put bas sam prijatno iznenadjena.Pa hajde da vidite sta se meni najvise dopalo i sta sam narucila. :)

 Women's Trendy Letter Pattern Loose Long Sleeve Sweatshirt


Na slici je moja sestra inace, njoj dobro stoji ali meni je bas kratka. Milsim kratki su mi rukavi jer ja imam bas duge ruke, ali mogu malo i da povucem na dole pa mi nista ne smeta. Bluza je inace bas dobra, ja sam je duze vreme gledala i razmisljala da li da je narucim. Kostala je : 7,97$ sto uopste nije puno. Zadovoljna jesam, malo su mi kratki rukavi ali mogu da je nosim bez problema i to mi se dopada! :)

 Two Tone Zipper Jacket


Druga stvar je ova jaknica. Uzela sam S velicinu i mogu da kazem da mi je odlicna,bez problema. Materijal joj je odlican bas je nekako topla i mekana. Vredi uzeti, kostala je :  15,14$. Nije mnogo ali mislim da bas i ne vredi za toliko novca. Sve u svemu zaodovljna sam i meni je bas lepa. Nosila sam je 2 putaa, odlicna! 
  

 To zajedno izgleda ovako. Predivno! :)



Mozda sigurno znate sta je ovo? Ko ne zna nek klikne i pogleda, link je iznad slike! Ja sam listala bas sajt i braca su mi rekla da im kupim  to i ja sam narucila. Kada mi je stiglo bili su odusevljeni, radio je celu noc i crkle su mu baterije. Meni se ovo iskreno bas svidja. Cena je bila : 7,73$,

 Faux Lace Tassel Choker


Ovaj coker sam uzela sestri jer mi je ostalo jos malo novca i naisla sam. Meni je iskreno bio cilj da je iznenadim i uspela sam, bas joj se dopao. Sa kog god sajta da narucim nikad ne zaboravim njene cokere! :)

 Takodje pogledajte ovde : http://www.dresslily.com/promotion-crazy-november-sale-special-254.html?lkid=1538514 mozda pronadjete nesto sto vam se dopadne. Imate i 90% popusta!


To je to sto se tice posta! Nadam se da vam se post svideo, radujem se vasim komentarima! Poljubac! :)

8 коментара:

  1. Odlican post! ♥
    Jakna mi se bas svidja. ☺

    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Aaaa, čoker je predivan. Baš mi se sviđa što je drugači od onih na koje sam navikla. Super post, draga. :*

    ОдговориИзбриши
  3. Sve stvarčice su interesantne,ali projektor mi se najviše sviđa.

    ОдговориИзбриши
  4. Predobro! <3
    Pretplati se na moj Blog ako nisi. <3 http://saaraapblog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Izgleda da nisam jedina koja je opsjednuta sivom bojom xd dux je predivn, kao i sve ostale stvari ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши