среда, 7. децембар 2016.

Rosegal haul. :)

Joooos 1 haul danas predstavljam ali sa sajta Rosegal. Ovog puta sam porucila nesto drugacije pa se nadam da ce vam se dopasti neke stvarcice koje sam dobila jos pre par dana. :)


1. 22 Pcs Nylon Eye Lip Makeup Brushes Set
Ne znam kako opisati ovu lepotu, ja sam prvi put narucila cetkice i cisto sam htela da probam kakve su i odusevila sam se. Vrh su! Ko god bude imao priliku da saradjuje neka odmah pogleda jer sam ja zaljubljena u ove cetkice definitivno. U setu ima 22 cetkice koje su stvarno dobre, prala sam ih par puta i dlacice ne ispadaju sto sam i najvise zelela. U odlicnom su stanju posle koriscenja i pranja. Po meni su stvarno super, ko zeli da ih naruci neka pogleda link gore. Na slici sam izdvojila samo par cetkica da ih pokazem lepse.





Ovo sam narucila jer mi je nekako najvise privuklo paznju dok smo mama i ja listale sajt ona je naisla na ovo i predlozila mi je da ga probamo bas. Kada je stigao znala sam da sigurno nesto nece da bude sa njim kako treba ali bilo je. Divno zapakovano, odlicno. Samo eto imam malih primedbi ovo je neka kopija originala i nije bas nesto poseban. Meni je okej ali mojoj majci se ne dopada bas pa smo ga sklonile na stranu ako bas bude zatrebao jer vrsi 5 minuta posla oko seckanja itd...



Nista posebno. Ja stavim u tiganju da isprobam ono zivo jaje, tras. Mislim da nisam trebala da narucujem ove sitnice i da sam malo trebala da razmislim zasto se vec ovo nalazi kod mene. Ali bez problema, sigurna sa da ce nekad nekome zatrebati ili ako budemo isprobavali nesto. :)


 Ja ovo nisam nikako probala pa ne znam ni kako ide. Izgubila sam slucajno negde dok sam slikala za post i to sam zaboravila i ako je deo kupovine. Sigurna sam da kada pogledate sliku sve izgleda malo jasnije.



I to jeee tooo! :)
Pogledajte neki popust ovde, bacite oko. OVDE / HERE .
Nadam se da vam se dopao post, ako jeste ostavite neki komentar ako zelite.Pozdrav do sledeceg posta. :)

2 коментара:

  1. Jako korisne stvarcice si porucila ovog puta.
    Uvecala sam slike,mogu ti reci da su fantasticne. Zasto ih ti ne uvecas kad pises post?

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su ove stvarcice jako zaninljive. Dopada ni se izbor. Posebno sume odusevile ov cetkice jer i ja ocekujem iste sa istog sajta. Sada sam jos nestrpljivija da ih i sama probam. Odlicna recenzija, zaista sam uzivala citajuci. Mozes li mi molim te samo reci za koliko dana ti je stigao paket, tj koliko si cekala, bas me interesuje. Odgovor mi mozes ostaviti na nekom od mojih postova. Veliko hvala unapred. Pozdrav.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши