среда, 7. децембар 2016.

SammyDress haul! :)

Danas cu vam napokon pokazati sta mi je sve stiglo sa sajta sammydress - a.
Stvarima sam zadovoljna koliko toliko jer nije ispunilo bas moja ocekivanja ali dobro, sve u svemu nije lose ali opet ja sam zamislila mnogo bolje.

1. FashionableScoop Neck Slimming Openwork Tees For Women
Prva stvar neka bude ova krop top majčica koja je mene oduševila, predobro stoji i dobro se sećam da uopšte nije bila baš skupa. Zadovoljna sam kvalitetom, kao što vidite ima neke ukrase ispred a od iza nisam slikala iz nekih razloga ali ću vam reći da je sve kao izrezano na sredini i to stvarno izgleda baš lepo. Verujem da će biti prilike da vidite kako izgleda i od pozadi. Ja sam oduševljena običnom majcom, ne žalim što sam je kupila i dajem 10 za nju.  Klikom gore na link mozete pogledati. 





Sledeća stvar je ovo plavo-crno krirano i ja sam to naručila za sestru i ona je prilično zadovoljna. Naručila sam S veličinu i malo je veća ali može da se nosi bez problema. Ne znam tačno cenu, ostaviću vam link gore pa svakako pogledajte. Solidno sam zadovoljna i dajem 9 za ovo. Klikom gore na link mozete pogledati.


Ovo je isto za sestru, da. Ona je zaluđena sa kariranim košuljama i tako tim stvarima pa je naručila ovo. Na slici sam  videla drugačije ali zapravo kostur je providan vidi se sve ispod ali ako imate crnu majcu ispod sve je okej. Napred je obično zakopčava se na dugmićima i super je. Još je nisam nosila, sestra mi je prenela da je zadovoljna i dajem 10 za ovo. Inace svi su me pitali gde sam kupila ovo jer je kao savrseno.



 Naručila sam 3 sunđera kao što vidite na slici. Previše su mali i uopšte ne vrede. To sam poručila samo zato što mi je ostalo par dolara i htela sam još nešto da uzmem, nikako vam ne preporučujem jer sam se ja razočarala. Uopšte se ne može naneti već sunđer odmah sve upija, nikako.


Sledeće što sam naručila to su ovi čokeri koji su bili baš jeftini i htela sam da vidim da li ću dobiti sva 3 kada budem naručila. Svi čokeri idu mojoj sestri jer ih ona obožava i kada god naručujem uvek se setim da joj uzmem neki čoker. Jedan je dala drugarici a 2 zadržala za sebe, zadovoljna je jer svaki čoker ima ono za podešavanje i to je najbitnije iskreno.

  
Iii evooo još jedan čoker, iskreno predivan je i odlično stoji. Mogu da kažem da sam i ja zaljubljena čak kako stoji i htela sam da probam kako izgledaju. Međutim, ovaj čoker je nekako drugačiji zato sam i ovaj put iznenadila sestru. Najdraži do sada ubedljivo, sama mi je priznala.



I kraj, konacno. Nadam se da vam se haul dopada i da nisam previse dosadna.
Obavezno pogledajte ponudu za praznike neku odecu ili nesto sebi lepo da nadjete klikom OVDE .
Uzivajte i cujemo se do sledeceg posta! :)

5 коментара:

  1. Predivne stvarcice! Jako dobro napisana recenzija uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari su prelepe, pogotovo kostur košuljica! ♥

    Blog: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. Predivnee stvarii,vidi se da imas presavrsenn ukuss!:D

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se dopadaju stvarčice koje si dobila, crvenu košulju imam skoro istu, ali moja nema tog kostura nazad, što mi se jako dopada *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши