недеља, 11. децембар 2016.

Zaful haul

Zdravo svima, dobrodosli.
Pogledajte obavezno novi haul sta sam ja to porucila sa Zafula.

1. Zip Up Alien Sweatshirt Jacket


Koliko ja ovo obozavam pa nije moguce zaista! Za tako kratko vreme nista udobnije i nista mekanije nisam nosila. Stvarno me je odusevilo ovo, najdraze mi je sto mi rukavi nisu kratki nego su bas taman sto mi se i bas najvise dopalo. Stvarno mi je drago sto sam ovo narucila jer obozavam da nosim ovo. Tako da ako nekad ne znate sta da kupite slobodno narucite ovo, sigurna sam da ce vam se dopast bas kao i meni. :)

2. Text Printed Sweatshirt

 Malo je slika bleda i izvinjavam se. Duks je bas dobar, odlican materijal! Samo malo tekst na bluzi nije bas za skolu ali dobro. Ne znam ni ja, sasvim solidno ali odusevljena sam. Bitno da mi nisu kratki rukavi i da je duks bas mekan i odlicno stoji. :)


   To je to! Radujem se vasim komentarima!
   Nadam se da vam se dopada moj izbor stvarcica, do sledeceg posta cujemo se!

11 коментара:

  1. Predivnan haul! Sviđa mi se što je post kratak, ali dobrog sadržaja. Ovaj duxić na drugoj slici je sjajan!

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  2. *O* PREDIVNE STVARČICE oba duksa su savršena, pogotovo ovaj natpis xd :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ova druga majica je super, samo nešto ti nije u redu sa linkovima, ne mogu ih otvoriti. Divan HAUL. <3

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi duks mi je savršeen, želim ga haha xd:))
    Divne stvarčice♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Jao. Drugi duks 😂
    Bas je super. A svida mi se prvi,naravno :)
    Zapratila sam te :)


    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Joj! Prvi duk je top, stvarno je sjajan. Zaljubila sam se samo pogledom na sliku, hahaha. :-) Učlanila sam se na tvoj blog draga.
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se što si naručila, surađivala sam sa Zafulom i oni su super, jako sam zadovoljna!☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши