недеља, 11. децембар 2016.

Rosegal haul

Danas cu da vam pokazem sta sam dobila sa sajta Rosegal. Dosta sam cekala paket i sada su se svi nakupili i zelim da vam pokazem sta sam ja to narucila i mozda ce i vama to da se dopadne. Sa ovog sajta sam porucila 2 haljine u 1 prsten pa odmah mozete pogledati slike ispod. :)

1. Stylish Women's Pure Color Cowl Neck Sweater Dress
                                                                                                                         

Ova haljina je bas onako divna. Ja sam je probala i odlicno stoji ali ovde na slici je moja sestra zato sto ja samo slikam kao i uvek. Prvo sam je narucila za mamu ali je ipak moja sestra uzela. Haljina je bas onako zimska, mogu da kazem da je bas bas topla i meni se bas dopada. Nije stigao kais koji je bio na slici ali je nebitno. Haljina je bas uska i predivno oblikuje telo. Ako vas zanima pogledajte klikom gore. :)

2. Long Sleeve Cowl Neck Solid Color Dress

Kao sto vidite ovo je druga haljina i nije bas zimska jer nije toliko topla kao i ova gore. Lepo stoji, simpaticna je i bas je dobrog materijala.Ova haljina je za malo toplije dane svakako. Ja sam haljinama bas zadovoljna sa tog sajta i verujem da cu opet neku da narucim pa javljam utiske opet. :)

3. Sweet Starfish Shape Ring For Women

I uzela sam ovaj prsten mami koji bas deluje simpaticno. A i kao da je srebro u pitanju, stvarno tako izgleda.
Mami se bas dopada pa sam ga zato uzela i ona je bas zadovoljna i nosi ga cesto!

4. Waterproof Long Lasting Matte Lipstick Cosmetic Lip Care

Stvarno se divimm sebiii. Ja sam htela jednu skroz drugaciju boju i na kraju nisam ni videla sta sam narucila. svaka mi cast zaista. Boja je neutralna sad sam opet videla kako dobre boje ima a ja sam se slucajno uhvatila za ovu haha. Sve u svemu karmin je super.


To je to sto se tice ovog posta, radujem se vasim komentarima!
Cujemo se do sledeceg posta. :)

6 коментара:

  1. Divan post! Sviđa mi se jako prsten *-* Nisam neko ko nosi prstenje, ali možda poručim ovaj, jer mi se stvarno dosta dopada. Sjajan post, samo tako nastavi! ♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna je ona prva haljina😍💘 odličan post😘

    ОдговориИзбриши
  3. haljine su prelepe, prva mi se mnooogo sviđa! Boja ruža je fantastična. ☺

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  4. Kupila si baš predivne stvarčice, baš u ovom, zimskom fazonu, nadam se da će ti dobro služiti :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. A haljina mi se mnogo svidja.Odlicno je,i mnogo ti lepo stoji.☺☺

    http://jovanasuniquecorner.blogspot.co.ke <--- prijavite se na moj blog,hvala.

    ОдговориИзбриши