уторак, 24. јануар 2017.

Best jewerly | Born Pretty Store!

Zdravo svima, kao sto znate cesto dobijam pakete od Born pretty store. Taj sajt mi je omiljeni, tu mogu pronaci sve stvari koje su mi potrebne. Preporucujem da ga obavezno pogledate jer verujem da ima sve sto vi dugo vec planirate da kupite. Ako nastavite sa citanjem mozete videti sta sam ja porucila! :)


1. Stylish World Map Pendant Necklace
Ovu ogrlicu sam porucila zato sto sam htela da iznenadim sestru jer ona obozava geografiju.
Ova ogrlica joj se bas dopala, zaista je divna! Bio mi je cilj da je iznenadim a to sam i uspela, ova ogrlica je bas lepsa uzivo nego na slici. Gore mozete pogledati kako izgleda na sajtu.





2. 3Pcs/set Velvet Choker Necklace Moon Sun Pendant 
Ovaj set cokera je divan, nisam ni provalila da sam ga porucila i sa drugog sajta haha.
Predivni su zaista, nemojte da mislite da sam toliko zaludjena cokerima jer sve to narucim mojoj sestri. Njoj su bas dobri, ona ih obozava tako da nikad nigde ne nadje manu! Cena im je top, pogledajte link i videcete!



3. Star Pendant Black Lace Choker
Inace jos jedan coker! Sasvim je neobican ali meni se mnogo dopada kako stoji.
Nakit je uglavnom lepsi uzivo, cena je stvarno dobra a i bas je lep. Ko voli cokere ja mislim da ce mu se dopasti jer je nekako neobican sasvim. Pogledajte u linku kako izgleda coker jos.




4. Crna ogrlica, ne mogu je nazalost pronaci na sajtu.
 Ogrlica je polomljena inace ali na slici sam probala da ne izgleda bas tako. Jedino tom ogrlicom nisam zadovoljna jer je polomljena ali svakako moze da se namesti. Meni se dopala pa sam je i uzela.





                                             To je to!
Nadam se da vam se dopao ovaj post! Uskoro ide novi haul, ostavite komentar ako zelite! Ljubim vas!

4 коментара:

  1. Svi hvale born pretty store, a po svemu što vidim na fotografijama zaključujem da nije uzalud, jer mi se čini da imaju predivnih i kvalitetnih stvari i ti si se odlučila za jako dobre ;)

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Izabrala si jako jako lijepe stvari od nakita. Mogu se odlično iskoristit kao detalji koji će upotpuniti kombinaciju.
    Novi post http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/01/haul-avoncatricerimmel.html

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne stvarčice. <3
    Sve pohvale za Born Pretty Store!
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  4. Savršeno draga. I sama znaš da sam naručila stvari sa ovog sajta, ali mi još nisu došle, očekujem ih uskoro. Stvari koje si naručila si predivne, posebno set čokera♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши