петак, 27. јануар 2017.

Potrebna mi je pomoć!



Zdravo svima, pre svega želim da kažem da mi je potrebna vaša pomoć i nadam se da će mi neko pomoći. Radi se o izradnji narukvica koje možete videti odmah dole na slikama. Ja sam još odavno htela da se bavim time. A pišem vam sada jedno iskustvo sa vec naručenim materijalom. 
Ja sam još pre godinu dana mozda naručila neki materijal za narukvice. 
Bila sam veoma razočarana naručenim materijalom. Sve je bilo tako sitno i tada sam odustala. Moja greška je bila zato što ja tada nisam ništa znala. Sada sve znam i sve sam istražila. 
Želim opet da probam ali ne znam...Znam da se mora uložiti vremena i novca ali nije mi to baš problem, međutim ja želim to veoma ali opet ne znam.
Sa jedne strane želim a onda dodje trenutak kada shvatim da bolje ne radim to.
Gledam razne slike i profile na instagramu, motiviše me takođe to da naručujem divan materijal koji sam pronašla. Ja jako to želim, ili nisam hrabra toliko da rizikujem ili se bojim rezultata. 
Takodje sada sam na raspustu i imam dovoljno vremena da sve to probam...
 Ako neko želi neka mi ostavi svoje mišljenje, hvala svima unapred!
Zaista želim da odlučim najbolje i zato tražim pomoć od vas.
Pišite u kometarima ako želite, hvala! :)







17 коментара:

  1. Jao, to je jedan zaista predivan hobi! Znam jer se i ja time bavim (sad sam malo zapustila zbog skoliskih obaveza a i potrosila sam sav materijal). Ja se tim hobijem bavim vec nekoliko godina (pletem narukvice, pravim mindjuse i izradjujem svasta nesto), a takodje sam smer Juvelir pa u skoli izradjujemo nakit od srebra i zlata. Ja mislim da ti ne trebas da odustajes od onoga sto volis, i mislim da trebas da nastavis da kupujes materijal i uvezbavas svoju ruku, a vremenom ces se sigurno usavrsiti. Meni je mama narucila materijal, ja sam pravila i pravila i naucila neke cake, a i razni tutorijali na jutjubu su mi pomogli. Kasnije sve to sto sam pravila, poklonila sam drugaricama, sestrama, ma kome sam stigla kako bih cula njihovo misljenje o mom handmade nakitu. Svi su bili odusevljeni i to me podstaklo da nastavim sa tim. Eto to je neka moja prica, a tebi svakako preporucujem da nastavis sa tim ako to zelis i volis, jer znaj da se niko rodjen nije naucio pa tako ni ti ili ja. Vremenom ce to biti odlicno. Najvaznije je da na pocetku pravis za sebe i da uzivas u tome! Puno srece ti zelim! <3

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su lično narukvnice preslatke i nešto što bih nosila i nosim već. Tako da vjeruj u sebe, ako je to stvarno nešto što želiš pokušaj, nemaš šta toliko izgubiti. Ponekad u životu moramo rizikovati kako bi ostvarili nešto. Izađi iz te neke svoje zone udobnosti i okušaj se u novim stvarima. Sretno :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Divna ideja! Potpuno te podržavam i mislim da bi trebala opet da pokušaš da se baviš time! Uostalom možeš reklamirati svoje narukvice i na blogu, možeš ih upotrebiti u nekom outfitu i onda tako možeš zainteresovati potencijalne kupce. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni su narukvice predivne i mislim da ti o tome trebaš sama odlučiti, ako je to nešto što zaista voliš da radiš i čemu ćeš se moći posvetiti, onda pravi narukvice i uradi to, budi svoja i budi kreativna :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  5. Ja se ne bavim time ali ideja je odlicna! Tacnije, nekada sam se bavila ali vise ne (ne znam zasto). U svakom slucaju, mislim da bi trebala da narucis materijal jer ako nesto jako zelis onda ne treba da imas prepreke i nedoumice. Ove slike u postu su jako lijepe i mislim da bi bilo odlicno da ponovo pocnes sa tim. Imas moju podrsku, u svakom slucaju!

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divno pišeš i pratim te pa ako hoćeš uzvrati

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ukoliko zaista želiš da se baviš time,ja ti savetujem da pokušaš.Svaki početak je težak,ali ako se potrudiš mislim da ćeš uspeti.Želim ti svu sreću! <3

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Narukvice su preslatke! Sigurno bi uspela u tome, svi te podrzavamo! :) <3

    ОдговориИзбриши
  9. Ako želiš to, pokušaj, nemaš šta da izgubiš, možeš samo da dobiješ!
    Ako ne budeš zadovoljna, biće to iskustvo više! :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  10. Mislim da bi trebala napraviti dve tri i ako budeš zadovoljna rezutatom svakako nastavi :)

    ОдговориИзбриши
  11. Milena draga, pre svega moram reći da ti se divim jer si skupila hrabrosti i obratila nam se ovako javno. Bez obzira na sve, veruj da imaš i moju podršku, a verujem, i podršku ostalih blogerki. Ovo je jedan predivan hobi, od koga se može lepo profitirati, ako se uloži vreme i novac, zato ti preporučujem da ne odustaješ i da se maksimalno posvetiš, jer krećem od sebe, ja sam neko ko zaista ceni nečiji trud i rad, a verujem da ima mnogo ljudi poiput mene, tako da ne snumnjam da ces uspeti, srecno!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  12. Ja mislim da bi trebala pokusati, zasto ne ? I sama si rekla da je to nesto sto volis i osim toga, imas dovoljno vremena da se tome posvetis. Samo naprijed, ja te podrzavam i jedva cekam vidjeti narukvice koje si izradila :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Svakako bi trebalo da pokusas ponovo. Uvek sam za kajanje posle nekih postupaka, nego za "borbu" sa razmisljanjima da sam mogla nesto da uradim. Uz to, narukvice zaista interesantno izgledaju :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Ja se nadam da ces makar dati sebi sansu da isprobas to! Ako vec toliko volis da pravis narukvice mislim da nema razloga da ne isprobas ovaj tako kreativan i zabavan hobi!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  15. Ne mogu ništa drugo reći osim toga da ako nešto voliš da radiš da ne treba odustati od toga. Pokušaj naručiti materijal sa nekog drugog sajta, a ne sa onog što si pre naručila. Možda će ispasti bolji. Ovo je veoma kreativan posao i hobi i treba da poušaš.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  16. IMaš sve moje pohvale za blog, a što se ovog "biznisa tiče" definitivno trebaš krenuti. Nemaš što izgubiti.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши