уторак, 24. јануар 2017.

Rosegal Haul


Zdravo drage moje, kako ste?
Danas vam pisem o tome sta sam ja dobila sa Rosegala, da vas ne zadrzavam odmah na pocetku vec u nastavku mozete videti sta sam dobila. Uzivajte!

1. Solid Pocket Plaid T-Shirt
Prvi put narucujem bluze i iskreno sam odusevljena!
Malo mi je veca zato sto sam uzela u velicini M jer nije bila S pa sam odlucila da probam kako je u toj velicini. Cenu mozete pogledati na sajtu, bluzica je lepsa uzivo! :)



2. Stripe Panel Raglan Sleeve T Shirt
Na prvi pogled ovaj duks mi je izgledao savrseno! Odusevila sam se prosto.
Nekako je fora, mozete videti i na sajtu kako izgleda. Ne znam koliko se  jasno vidi ovde ali uglavnom pola rukava je crno a pola belo sa crnim prugicama. Odlican zaista, uzela sam u velicini M i isto je malo veci.
Cenu mozete pogledati na sajtu takodje moze se videti i lepse kako izgleda.



3. Lace Insert Bomber Jacket
Ova bomber jaknica me je ostavila bez teksta...
Mozete pogledati na sajtu kako izgleda, savrseno stoji! Odusevljena sam, cipkasta je i savrseno stoji.
Ovo mi je prvi put da narucujem bomber jaknicu i bas mi se dopadaju. Ova mi je bas bas dobra i sigurno cu naruciti jos neku! Cenu mozete videti na sajtu a i lepse cete videti na sajtu kako izgleda! :)



Set cokera : Fake Amethyst Medallion Teardrop Choker Necklace Set
Drugi coker : Retro Layered Rivet Faux Pearl Choker Necklace

Ove cokere sam isto naucila sestri.  Moja sestra je odusevljena i nosi ih cesto, nadam se i ja da vise necu narucivati cokere jer ih je stvarno dosta haha! :)

                         To je to sto se tice posta, nadam se da vam se dopao.
                                                    Ostavite komentar ako zelite, ljubim vas!

5 коментара:

  1. Oduševljena sam bomber jaknom. Izgleda divnoo :) Super stvarčice.

    http://everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Izabrala si divne stvarčice. Nadam se da ćeš uživati noseći ih :))

    ОдговориИзбриши
  3. Divne stvari! <3
    Najviše mi se dopada nakit! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, stvari su odlične. Najviše mi se sviđa nakit, ali mi je i jakna odlična. Znaš da obožavam tvoje postove i uživam u njima, ljubac♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши