четвртак, 2. март 2017.

New in - Rosegal!

Zdravo svima, dobrodošli.
Danas sam vam opet spremila jedan mini haul sa Rosegala. Neke stvari mi nisu stigle pa cu napraviti novi post kada bude stiglo ono sto fali.

Prva stvar jeste ova divna paletica, ja sam je naručila zato što je bila baš jeftina. Htela sam da probam šminku sa Rosegala i baš mi se sviđa. Paletica sadrži 15 predivnih boja, postoje naravno različite boje. Ja sam odabrala ovu paletu čisto da probam šminku i meni se baš dopada. Prvo sam mislila da mi se neće dopasti ali baš suprotno. Pigmentacija je vrh, senke dugo stoje i predivne su. Preporučujem! Bar su meni dobre, prvi put sam narucila smiku sa Rosegala i dopalo mi se.
Paletu možete videti klikom ; OVDE / HERE



Druga stvar jeste ovaj set četkica. Naručila sam ga mami i ona kaže da joj se sviđa. Meni su baš mekane četkice, divne su zaista. Mene su baš oduševile. Ne znam vaše mišljenje i ako neko nije probao ja ih preporučujem. Odlično joj služe i zadovoljna je. I ja obožavam četkice i mogu reći da su obe baš dobre. Ako je neko probao neka napise svoje misljeje o njima, meni su se dobro pokazale. Ako ste probale pisite u komentar jer me zanimaju kako su se vama pokazale.
U pitanju je set četkica koj možete pronaći klikom  ; OVDE / HERE





Treca stvar je ovaj duks. Na njemu pise blessed i bas je tanak. Uzela sam ga zato sto je bio bas jeftin.
Uzela sam velicinu S i meni je veliki bas, ne stoji nesto najblje. Materijal je dobar, Nisam bas nesto odusevljena iskreno nadala sam se da ce mi biti dobar jer tako izgleda na slici. I da, lepsi je dosta na slici. Njega sam platila negde oko devet dolara, tako nesto.
Na slici se vidi dobro, Duks mozete pronaci : OVDE / HERE




To je to sto se tice ovog posta! Nadam se da vam se dopao! Ocekujem vase komentare, ljubim vas!  :)

4 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada ova paleta sjena. Boje su predivne. Divan post, draga Milena!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  2. Milena draga, sjajan post! I sama sam na jednom sajtu naručila ovu paletu tako da moram reci da je sjajna, nisi pogrešila u izboru. Boje su sasvim odgovarajuće a i senke jako korektne i efikasne. Kada su četkice u pitanju nisam koristila slične ali mi ove izgledaju jako kvalitetno. Duks/bluza je jako simpaticna, bas mi se dopada, i ocekujem neki autfit post u njoj. Odlicna recenzija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Imala sam priliku da surađujem a Rosegal, ali još nisam probala ništa od šminke. Četkice sam probala, i svaka je odlična! Divan izbor !
    https://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne stvarčice si naručila, četkice mi se čine jako kvalitetnim, a i znam da su ih mnogi hvalili. Duks je predivan i u mom fazonu, a paleta sjena je zaista predivna, nadam se da ćeš ju dobro iskoristiti :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши