четвртак, 2. март 2017.

SammyDress mini haul! :)

Zdravo svima, dobrodošli.
Danas ću sa vama podeliti šta sam ja to naručila sa ovog sajta i nadam se da će vam se post dopasti. Naručila sam odeću i možete nastaviti sa čitanjem kako bi ste mogli da vidite moje mišljenje.


                     Sive farmerke ; OVDE / HERE
                     Crne farmerke ; OVDE / HERE



Kao što vidite naručila sam 2 para farmerica i nisam baš toliko oduševljena. Ovo mi je prvi put da sam naručila farmerke i baš mi se dopadaju, nažalost ja imam duge noge pa mi je S veličina mala i obe su mi nekako kratke. Odlučila sam da od sada oduzimam u nekoj drugoj veličini jer mi je S kratko.Oduševljena sam jer predobro stoje, samo zbog toga. Izgledaju predivno i dobro stoje. Kada se operu kao da postaju grube ili se smanjuju ne znam ni ja tačno šta im se dešava. Ja sam nosila samo crne i dobre su, previše uske ali ja sam mršava tako da mi dobro pristaju. Ocena ; 1/10 ? 10.
Nije toliko velika mana , možda i ja grešim ili mi se samo čini da se smanjuju. Bile su baš na sniženju pa sam htela da ih probam. Uglavnom, super su. Klikom na link gore   možete pogledati farmerke i mislim da ispod ima tabela gde se može videti sve. Sive su rasprodate ali crne su jos uvek u ponudi pa mozete pogledati.  :)


                     Kaput ; OVDE / HERE


Ovaj kaput sam narucila sestri jer joj je trebao pa joj se ovaj dopao. Ona ga nosi, odlican je.
Stalno a nosi i zadovoljna je, mislim da je porucen u velicini S i odlican je! Preporucujem svima kaput, na slici je lep ali uzivo je bas mnogo lepsi. Materijal je mene posebno oduševio! Materijal je zaista divan,Sve pohvale! :)



To je to! Nadam se dsa vam se dopao haul, ocekujem vase komentare! :)

8 коментара:

  1. Milenice, sjajan izbor, verujem da ce ti i pantalone i duks odlicno korsititi. Jako mi se dopada selekcija!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Milice, ja sam oduševljena. Ovaj kaput mi djeluje predivan. Obožavam ove "kockice" sa unutrašnje strane, a i boje su predivno usklađene tako da su skroz po mom ukusu.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  3. Prvim hlačama sam oduševljena, dugo tražim slične, raado bih ih nosila. I nema veze što su ti malo kratke, sad u proljeće će super da idu na bijele conversice !
    https://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11. март 2017. 01:47

    Draga Milena, odličan post! Prvi put sam ovdje i mnogo mi se dopada tvoj blog!

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Post je odlican,ne mozes vjerovati ja sam odusevljena stvarima ,nadam se da ti puno znace ovi komentari draga super samo nastavi ovaki dobro raditi i pisati,super pa sam te zapratila
    p.s pratim tvoj blog,uzvrati?!

    ОдговориИзбриши
  6. Zdravo Milena!Post je divan kao i slike.Novi sam blogger tako da bi mi znacilo ako mozes da pogledas i da se uclanis u moj blog :)

    CuteLiveboy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post draga . Slike su odlične ! Učlani se na moj blog ako zelis,uzvratit cu <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши