петак, 17. март 2017.

Zašto je dobro štediti novac?

Zdravo svima, u ovom postu ću vam pisati zašto je dobro štediti novac, moje mišljenje i iskustva.
Podeliću sa vama par saveta i neka moja iskustva, ako vas zanima nastavite sa čitanjem..

Većina tinejdžera danas ludi za dobrom šminkom, dobrom odećom, dobrim stvarima.. Naši roditelji nekada nisu u mogućnosti da nam daju novac da kupimo nešto novo, ono što nam se sviđa i ono što nam je potrebno. Smatram da ih trebamo razumeti jer oni isto imaju dosta troškova ali uvek nađu način da nam daju novac. To što nam se svidelo može da se rasproda, da kasnije povećaju cenu ili da toga više nema u prodaji. Zato je tu onaj novac koji smo sakupljali još odavno.Naravno, oni koji štede uvek imaju sa strane ako im bilo kada zatreba. Ja ću vam danas i napisati neke stvari pomoću kojima možete uštediti novac.


1. Pravljenje i prodaja nakita.

Ovaj primer sam uzela zato što sam ja počela time da se bavim i super mi ide.
Ima dosta stranica na instagramu gde se prodaje nakit ali to ne znači da ne treba otvoriti profil i prodavati. Pravljenje narukvica je više neka vrsta hobija ali se može lepo zaraditi. Na početku je potrebno izdvojiti malo više novca za materijal ali se sve to nadoknadi kasnije kada počinju naručivanja. Po meni je pravljenje nakita nešto predivno, možete videti koliko ste kreativni i kako bi vam išlo.

2. Uvek uzimajte kusur!

Kada odete u pekari, knjižari, marketu vi uvek ostavite kusur, zar ne?
To sam i ja često radila dok nisam shvatila koliko zapravo novca ja sakupim ako sve to sačuvam. Bilo da je neki sitniš u vašoj kasici će se uvek povećavati suma novca ukoliko dodajete malo po malo. Obično tako ide, svaki put po malo i kada počnete da brojite novac shvatili ste da ste nešto uštedeli.Tada možete kupiti sebi nešto da se nagradite i nastavite sa tim.

3. Novac od užine.

Od novca za užinu se isto može bar malo uštedeti. Kada jedete i ostane vam 30 dinara naprimer, nemojte da odete i da kupite nešto za te pare nego se setite da vaša kasica čeka na vas da ubacite nešto u nju hehe.
Ne znam koliko dobijate za užinu ali sigurno nešto sitno može da se sačuva.


4. Čišćenje kuće, tatine / mamine radnje.

Ne znam kako ovo vama zvuči ali stvarno se može dobiti nešto novca. Ja sam jednom ceo dan sređivala tatinu radnju i on mi je dao dosta novca. Nisam čistila za novac ali hteo je da me nagradi zato što sam mu sve lepo sredila. Isto tako i vama predlažem da kada je nered u kući pospremite sve kako treba i možda nešto zaradite malo zbog truda i zato što kuća blista.
  
 5. Imati dobru kasicu!

 Ovo je zadnje a i najbolji savet. Kupite neku kasicu koja ne može nikako da se otvori, tu samo stavljajte novac i nemojte da brojite. Svaki dan se potrudite da ubacite nešto tu makar i neki dinar biće dobro. Kada prođe mesec dana otvorite je i izbrojite koliko novca ima tu. Sigurna sam da ste nešto malo više skupili. Zato vam je potrebna neka dobra kasica da ne može da se otvara i da stalno uzimate novac!


                                To je to, posle dužeg vremena sam vam napisala neki post.
                           Nadam se da vam se dopao post, očekujem komentare, ljubim vas!

26 коментара:

  1. Vjeruj da si me preduhitrila, jer sam i ja planirala ubrzo da objavim post na istu temu. Super si ovo napisala, a da ne spominjem koliko je korisno. Samo se treba pridržavati toga. <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Hehe, i ja imam prasicu kasicu smo je narandžasta sa sitnim cvjetićima :D. Jako dobar i koristan post. Svi bi trebali da štedimo. Ja svaki puta kad dođem iz trgovine sve sitno ubacim u kasicu, ali sam skoro čula za jednu bolju taktiku pa ću pokušati i sa njim :D.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, i ja sam trebala isto takvu kasicu da kupim ali sam uzela ovu. Ako nije problem da li možeš sa mnom da podeliš tu bolju taktiku? :)♡

      Избриши
  3. Jako koristan i super post ,slazem se
    Uzvrati komentar i pracenje !!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19. март 2017. 03:44

    Odlični saveti.Volela bih da nam pišeš o tome kako ti praviš nakit i baviš se time.Odličan post,Milena! :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, razmišljala sam i ja i verovatno ću da napišem neki post na tu temu. :)♡

      Избриши
  5. Milena zaista jako koristan post! Verujem da ce mnogima pomoci, kao i meni. Kasica je preslatka. Sto se tice primera za novca od uzine, kod mene je slucaj da potrosim i kusur od uzine na hranu tako da.... Hahahhaha.. ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha hvala puno Željana!
      Pa mogu da kažem da smo iste ali ipak moramo da naučimo da više štedimo, znaš me - znam te! :)♡

      Избриши
  6. Odličan post Milena!Kasica je preslatka :).Ja imam sličan sistem,mada ja koristim novcanik :D.Imam jednu kasicu prasicu koja je preslatka,stara je 10 godina i zato mi je draga ♡.Odlican i koristan post,a mozda ti uskoro postanem koleginica u svetu nakita :))

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopada post. I da, koristim i ja bilo šta samo da uštedim nešto. Inače jedva čekam ako ćeš mi uskoro biti koleginica. Biće mi previše drago! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Nekih stvari se teško odreći, ali kasnije nam bude drago kada nađemo novac i shvatimo koliko smo uštedjeli xd moj omiljeni način za uštedu su kasice :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, ja sam više za kasice koje se ne mogu lako otvarati pa tako se ne može stalno uzimati novac. :)♡

      Избриши
  9. Анониман19. март 2017. 08:04

    Mislim da je moja greška to što nosim previše novaca sa sobom... Da su doma, ne bih ih mogla potrošiti. Ovako ih uvijek, ali baš uvijek, na nešto bacim. Odličan post, draga!

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo to, iste smo!
      Ostavim nekad kući jer znam da ću sve potrošiti. Hvala ti puno lutkooo. :)♡

      Избриши
  10. Milena draga, ovaj post je sjajan! Sama ideja istog je predivna i veoma zanimljiva, a tekst koji si nam napisala je veoma edukativan, i koristan a pored toga i zabavan!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala puno! Svaki tvoj komentar me oduševi. Ovog puta sam se potrudila malo više da post bude bolji. Drago mi je da ti se sviđa. :)♡

    ОдговориИзбриши
  12. Super post draga, i dobar savet za stednju, da bih posle mogli kupiti sebi nesto lepo 💋💋

    Pratim te i odlican blog! 💋

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post!
    P.S. Kasica je preslatka xD
    Pratim te pa ako zelis uzvati: http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Super post ♥♥♥


    http://mimmi-corner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши