уторак, 11. октобар 2016.

Prelistavanje Avon kataloga! ☺


Iznenada kuckam novi post, pričam vam danas o Avonu. Mislim prelistavaću par stranica što su mi nekako privukle pažnju a ko je isprobao nešto neka slobodno napiše mišljenje jer mi mnogo znači. Svakog meseca uzimam katalog i gledam šta ima, ali ovaj katalog mi je nekako najviše privukao pažnju! Toliko jeftinih stvari, zaista. Iznenadila sam se kada vidim da prvi put ovoliko nisko padaju cene. Naime, odlučila sam da par stranica podelim sa vama. Ni manje ni više katalog je jeftin i puno posebnih stvarčica ima. Svako ko ima prilike neka prolista baš i neka pogleda, sve je totalnoo isplatljivo! Posle ovog teksta i sami zaključite da sam prsla što ovako pišem o jednom običnom katalogu.  :)

#PARFEMI.




Uvek sam viđala parfeme za 1700+. 
 Zaista mogu da budu skupi, to vam je otprilike 17€ / 17$ . Ovu priliku sigurno neću da propustim a da ne uzmem neki. Ja sam se zaljubila u sve moguće parfeme i moram da napravim izbor. Ne znam zašto sam zaluđena ali stvarno sam jedva čekala da kupim neki kada padne malo cena. Ovi su mi svi vrh, pažljivo sam proverila da u pitanju nije toaletna voda već je miris. Ako ste probali neki odmah pišite koji da uzmem jer sam neodlučna! 

#SPREJEVI ZA TELO! 


Ovaj prvi ljubičasti ( zrela kupima i vanila )
Ovaj drugi rozikasti ( brusnica i cimet )
Ja sam imala 3 spreja do sada i još mi stoje u bočici. Kao da ne želim da ih potrošim, imam još malo a nikako da se potroše. Obožavam ih. Odaću vam tajnu, nekad prsnem i posluži kao parfem ahhhaha. Šta ću kad tako divno mirišu! Njima je cena uvek bila takva tako da se to nije ni nešto menjalo baš. Kako sam primetila, na slici piše da je bilo oko 4€ a zapravo nije već je bilo 2€. Pričam vam u € da razumete.

#PENUŠAVA KUPKA


Ovu kupku sam ja iskreno par puta kupovala tj. naručila iz Avona i stvarno sam zadovoljna. Ja sam ima od lubenice i vanile valjda ( koliko se sećaam ). Stvarno odavno ništa nisam naručivala pa sam totalno zaboravila kakvi su mu utisci o tome. Kupke divno mirišu i baš prave veliku penu, meni su odlične. Samo što je cena ovde skočila iskreno, ja sam prošli put uzela za duplo manje novca takooo daaa... 

# TEČNA SENKA ZA OČI.


Meni ovo zaista deluje zanimljivo, ja sam htela da naručim ali sam svakako htela da vidim da li neko ima iskustva sa ovim tečnim senkama? Boje iskreno i nisu nešto, zaista su mogli bolje boje da stave ali dobro. Piše da je dvofazna senka sa pigmentina, bogata boja sa metalik završnicom i da je dugotrajna i ne stvara pregibe. Stvarno ne znam, razmišljammmm..

 #TOALETNA VODA


Iskreno ovde se cena stalno menja, non stop je ili jeftino ili skupo. Dva puta sam uzela i više neću, samo kako prsneš ono stoji 10 minuta i izgubi se miris odmah. Odlučila sam da ipak uzmem neki parfem, dosta sam vremena trošila na toaletne vode. Ali isto tako ne mogu da im odolim, na početku imam 2 strane samo sa toaletne vodee. Stvarno ne znam šta ću! 


To je to što se tiče posta, nadam se da vam se dopao. Radujem se vašim komentarima, pozdrav do mog sledećeg posta. :)


6 коментара:

  1. Jako volim avon i u svakom katologu naručim barem jednu stvar, jer mi je to najdraži da kažem brend, a što se tiče ovog kataloga, naručila sam set koji je jako povoljan, ništa što nismo navikli vidjeti od avona, sve u svemu super post ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja trebam da uzmem neki set takođe. Drago mi je da si zadovoljna, svako na svoj način. Nisam odavno naručila ništa ali tek ću ima vremena sigurna sam...☺❤

      Избриши
  2. Odlican post!Sprejevi mi izgledaju veoma zanimljivo!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa post! A da, sprejevi su ovde najbolji i najviše vade prosek! Ništa bez njih nikako. ☺❤

      Избриши
  3. Avon zaista ima jako super ponude, nekada narucimo mama i ja po esto uz njegovog kataliga. Najvise volim mirisne strane. :D Poseti:
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Takođe isto tako. Ja sam mnogo puta oduševljena Avonom! A mirisnee stranee hahah, ubedljivo najboljeee.☺❤

    ОдговориИзбриши