среда, 26. октобар 2016.

Zaful review!


Zdravo svima. Kao i po danasnjoj temi posta pisacu o tome sta sam dobila sa Zafula, dupli paket koji se nakupio a nije trebao odmah. Nadam se da vas ne dosadjujem sa ovim temama vise, ali jos danas u ovom postu cu pokazati sta sam dobila sa Zafula. Meni je taj sajt vrh, sve mogu pronaci sto mi je potrebno i zadovoljna sam stvarima! Odusevljena stvarima kao i uvek. Posetite Zaful .


Prvo sto sam narucila jestu ove narukvice. Nosim ih od kada su mi stigle. Malo sam se zeznula pa sam narucila 2 pakovanja ali mi je bas posluzilo drugo pakovanje. Narukvice su vrh, koliko je meni mrsava ruka toliko meni i odgovaraju. Imaju za podesavanje, veoma su slatke i odlicnog materijala. Ako imate neku dragu osobu ili prijateljicu ovo je odlican izbor. Cena je bila ; 1.98$. Narukvice mozete da pogledate naravno Ovde / Here 



 Druga stvar jeste ovaj coker koji sam uzela za drugaricu ali mi se previse dopao da to nije normalno haha, njoj cu naruciti nesto bolje a za sebe sam iskoristila ovaj. Takodje me je iznenadilo sto ima ono za podesavanje kako mogu da ga stavim da stoji perfektno, nisam se tome nadala jer su inace preko neta sve veliki. Ovaj sam bas dobro upecala, odlican je! Cena je bila : 2.20$ . Coker mozete naravno pogledati Ovde / Here




I zadnja stvar je ovaj krop top duks, nazalost izgubila sma link i nigde ne mogu naci kakav je. Bas mi je zao jer nisam mogla da ga pronadjem, ali ako pretrazite mozda cete ga naci. Inace nisam bas zadovoljna jer je nekako veliki i uopste ne izgleda kao sa slike. Sve u svemu nadam se da cu ga nositi, mislim da mu je cena bila negde oko 15$ ako se ne varam. Zaista ne znam, izvinjavam se.


 Ako zelite da osvojite neki kupon ili detaljnije da procitate nesto o tom kuponu, mislim da je neka promocijan necega svakako vi  pogledajte OVDE.
To je to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se ukratko dopao! Ljubim vas! 

4 коментара:

  1. Leptirići izgledaju predivno, kao i majica, i jedno pitanje, odosno molba, da li bi mogla napisati neki post vezan za saradnje, na koji način ti sklapaš iste i slično? :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv haul, bas mi se dopadaju stvarcice, iako nisu u mom fazonu i stilu, rado bih ih pozelela za sebe. Odlican post, i jako dobar izbor.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada post, ja sam oduševljena stvarimaaa takooo da. Ljubim te, hvala na ostavljenom komentaru☺

      Избриши