недеља, 23. октобар 2016.

Zaful haul!☺

Zdravo svima!
Danas sam vam pripremila jedan haul sa sajta  Zaful . Ovo mi je prvi put da sarađujem sa njima i mogu reći da sam prezadovoljna, da ne dužim pokazaću vam odmah šta mi je sve stiglo. Ja sam stvarima oduševljena! 



Prva stvar koju sam naručila je ovaj divan čoker, ja sam oduševljena jer odlično stoji. Zapravo ja sam ga poklonila sestri jer je ona zaluđena čokerima i on joj je nekako predivan! Njega možete pogledati OVDE / HERE . Ja sam stvarno zadovoljna, možete zakačiti kako vama odgovara i odlično je!



Druga stvar koju sam naručila je ovaj predivan duksić, tanak je ali je odličan! Uzela sam S veličinu i pogodila sam, jej. Nisam se nadala da ću iz prve pogoditi, ali ajde da uzmem S i to je to! Taman, materijal je odličan i ja sam oduševljena. Njega možete pogledati OVDE / HERE . Duks jeste bio malo skuplji ali je odličan. 



 I treća - zadnja stvar koju sam izabrala je ova kao trenerka. Malo mi je veća i ako je S veličina ali dobro, nosila sam je već 2 puta i odlična je. Malo je tanka i nije baš pogodna za ovo vreme ali biće prilike da je nosim. Najbitnije je da sam oduševljena. Njega možete pogledati OVDE / HERE .


I to je to što se tiče ovog posta!
Da li vam se dopadaju stvarčice koje sam naručila? Radujem se vašim komentarima!
Pozdrav do sledećeg posta. 





21 коментар:

  1. Ljepotice moja divne stvari si izabrala, baš je sve divno <3.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno lepotice, baš sam se potrudila da izaberem neke divne stvarčice. Mene su oduševile! Hvala još jednom. ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post👌sve je super❤ meni se najviše sviđa taj crni duks 💞

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno lepotice, potrudila sam se da izaberem nešto. I meni se sviđa najviše crni duks! ☺

      Избриши
  4. Choker je divan, kao i duks i trenerka! Divan post! :)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti puno lepotice! Drago mi je da delimo isto mišljenje, stvarčice su odlične! ☺

      Избриши
  5. Stvari su predivne,odlican post.
    Ukoliko volite youtuberke Leu,Biljanu i Leni ppgledajte njihov intervju na mom blogu.
    mimmi-corner.blogspot.com
    ❤🎥💗😘💘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, drago mi je da ti se sviđa post! Inače pogledala sam intervju i baš je divan, svaka čast! ☺

      Избриши
  6. Sve jee superr,na osnovu stvari se vidi da si veoma kretivna i da imass ukusa a za ovaj hobi je bas to i potrebno.Saradnje su uvek dobro došle kako i u svom ormaricu tako i za sam blog.Sve najlepšee u daljem raduu <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Kaća, veoma se radujem tvojim komentarima! Hvala ti puno na svemu, i nadam se da ti se ovaj post dopao. Zaista sam se potrudila da izaberem nešto što može poslužiti. Kis. ☺

      Избриши
  7. Sjajan post,super stvari si narucila!

    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, Milena. Savršen izbor, ne znam sta još da dodam! Volim te! 💗

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala Amina, ništa više nije potrebno! Usrećila si me komentarom, i ja tebe punooo punoo! ☺

    ОдговориИзбриши
  10. Ti chokeri su sada pravi trend, jako mi se dopada, a i ostale stvarčice izgledaju simpatično ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Milena draga, jako dobar post, zaista mi se dopadaju stvarčice koje si izabrala. Slike su vrh, samo bih predlozilad a ih uvecas i post ce izgledati mnogo originalnije.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na savetu, potrudiću se da uvećam slike i da izgleda mnogo bolje. Drago mi je da ti se sviđaju stvarčice. Ljubim te! ☺

      Избриши
  12. Stvari su odlične!
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши